18.3.2012 17:34
KUISKUIS kirjoitti:Vois bensan pintaa vähä säätää.
Tänää tais lähtä poliisi eka kertaa perää, nähtii poliisi tehtii uukkari ja läks kiihyttää hyvää vauhtii perää
18.3.2012 18:03
18.3.2012 19:05
20.3.2012 15:30
20.3.2012 15:45
20.3.2012 17:26
Gogge kirjoitti:Saitko jo kunnollisiin säätöihin? Eikös sulla huski ollu, potkiiko perstuntumalta enempi? Ootko jo ajellu vai kiillotellu vaan
25.3.2012 21:34
25.3.2012 21:55
25.3.2012 22:10
Gogge kirjoitti:Sitä valkeaa tiiviste nauhaa väliin, samaa mitä lvi puolella käytetään. Eli kylmällä koneella röpöttää.. Yleensä on niin päin että kylmällä käy laihalla ja kun kone lämpeää niin alkaa röpötys, jos alkaa. Kokeile tk suutinta vaihtaa, sekin vaikuttaa koko kierros alueeseen
25.3.2012 22:19
25.3.2012 22:41
Gogge kirjoitti:Oothan koittanu neulaa laskea? Tai entä jos lähtee vedättämään rauhallisesti/ei täys kaasulla? Entäs jos lämää kaasun suoraan tiskiin? Röpöttäkö ihan koko kierros alueella, jos kyllä niin pienemmällä tk suuttimella testaisin.
Tuo "putkiteippi" on lähinnä kierteiden väliin tarkoitettua, mutta olis luullu että olis tiivistäny tuossakin. Entäs jos sitä vetää väliin kunnolla, klemmari niin tiukalle kun vaan saa (sillein että kunnolla on sitä putkiteippiä putken välissä ja kun kiristää niin se menee kasaan) ja jos hippailis vielä jotain silikonia vähän sinne tiivistämään? Pitää vaan muistaa antaa kuivua..
EDIT: Kytkintä luistattamal toimii? Eli isoilla kiekoilla? Voisiko olla ihan vaan neula, missä vika?
EDIT2: Mitä äänien perusteella voin sanoa, niin röpöttää ennenkuin vaihdat/täyskaasu?? Videossa kummiskin luki ettet täys kaasul ajanut, eli totean osa kaasuksi, eli edelleen, laske neulaa.
25.3.2012 22:44
25.3.2012 22:47
25.3.2012 22:48
Scaleo1 kirjoitti:Bensapinta liian korkialla, saa alakieroksilla enemmän soppaa mitä kerkiää polttamaan?
25.3.2012 22:49