Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.
16.3.2012 16:19
Palezu kirjoitti:Niinno, ethän sää täys poropeukalo ole kun edellinenkin setuppi toimi hyvin mutta kun on tämmöinen viritys kyseessä niin mielummin varmistaa että tekniikkapuolella on kaikki ok ettei tarvi sitten miettiä että johtukohan tuokin leipominen nyt väärästä asennuksesta. No mutta oisin määki sen itse (yrittäny) kasata vaikka en oo vaihdemopon lohkoja vielä kertaakaa purkanu
pakko nyt nostaa tää, enkä meinaa kellekkään pahaa (joku tästä ottaa kuitenkin nokkin) mutta tän viestin, ja muutaman muunki eri topiceista saa sen käsityksen et porukka luulee nykyään et Sami (kaimani mun haha) on ainut joka osaa kasata mopon moottorin, onko näin?
pahoitteluni jo etukäteen, Sami tuskin tästä nyrpääntyy mutta muista en oo varma
16.3.2012 17:08
Mmmm, itse olen käsittänyt niin että tämähän on alunperin käyttäjän: lee-wi rakentama ja tekniikaltaan ymym laittama vehje jolta sä KUISKUIS sitten ostit tämän?? eli hän edellisistä säädöistä yms vastasi
16.3.2012 17:30
miksuhh kirjoitti:Mmmm, itse olen käsittänyt niin että tämähän on alunperin käyttäjän: lee-wi rakentama ja tekniikaltaan ymym laittama vehje jolta sä KUISKUIS sitten ostit tämän?? eli hän edellisistä säädöistä yms vastasi
Ainoastaan ulkonäkö on hänen käsialaa
Galleriaa ku vilkaset nii näkee et mul oli ennen Derbiä Gilera jossa samat kamat. Hyvissä säädöissä oli.
Viimeksi muokannut KUISKUIS päivämäärä 17.3.2012 1:00, muokattu yhteensä 1 kerran
16.3.2012 21:14
38tk suutin, isompaa ei löytyny. 146 pääsuutin. Tuli tos pien ero, ei enää nii paljo röpötä:p
16.3.2012 21:42
Oisko täysin perätöntä sotkea soppaan vielä sytytyksen ajoituskin
?
16.3.2012 22:34
Palezu kirjoitti:Oisko täysin perätöntä sotkea soppaan vielä sytytyksen ajoituskin
?
Ensin nyt kannattaa kaasari säätää kohdilleen, ennenkuin sytytykseen menee koskemaan. TK-suutin, neulan asento, pääsuutin ja seosruuvi kohdilleen.
16.3.2012 22:35
Niin mut meinasin että jos se ajoitus onki pielessä ja aiheuttaa tuota rötäystä. Mut voihan se olla pelkkä kaasari.
16.3.2012 22:43
Paljonko sytkässä on ennakkoa tällä hetkellä?
16.3.2012 23:26
Jos se ajoitus on edes lähestulkoon suurinpiirtein sen mitä se on vakiona niin kyllä sen pitäis sentään jotenkuten toimia. Ja kun ehkä rajuin sytkänsäätöihin vaikuttava tekijä on kassunsäädöt niin ehkä se kaasari kannattaa säätää edes vähän sinnepäin ensinnä
17.3.2012 0:58
Itseasias en oikein tiiä. Kaverin kans sitä laitettii. Eka se oli kahes asennos missä ei toiminu ollenkaa, paukku vaa putkes. Sit käännettii kolmannen kerran sitä sellasee kohtaa et säätövaraa ei muistaakseen yhtää ja siin se alko toimii.
18.3.2012 13:10
No kellään nyt ideoita mitä pitäisi säädöille tehdä? Kun rötää vaihteil 1 ja 2. Kolmosella se alkaa ottaa piikkiä mut sillee et rötää viel. Nelosel se lähtee suht normaalist mut silloinki viel vähä sellast pientä pätkimist tuntuu joka jatkuu kutoselle asti.
Nii ja sellain jännä juttu et menee kyl piikille pienil vaihteil ku kytkintä luistattaa koko ajan.
tk suutin vaihdoin 34->38 ja pääsuuttimen 150->146 (seuraava pienempi liikkeessä olis ollu 138...)
Kaipa siin ihan pien ero tuli parempaa suuntaa.
Uudet rattaat pitäs hommata, Jää ketjut jo sillee rattaisii vähän kiinni ku ajaa ja tuntuu ärsyttävältä :'D
Sellane teoria tul mielee et voisko bensanpinta olla liian korkeal? Ku bensahanan sulkee nii toimii vähän paremmin ja ykköselläki menee piikille mut pienen pätkimisen saattelemana.
18.3.2012 13:48
Laita 32mm mikuni TMX ja nakkaa noi sun nykyset sähköt mäkeen ja laita Malossin sytkä..
18.3.2012 13:56
Minusta tämä vaikuttaa kaasari säädöistä.oli joskus samanlainen vika suutimen vaihdot ei auttanu pahemmi.elikkä just joku neula tai bensa pinnan säätö vois auttaa ite pistin toisen kaasarin niin heti alko toimia.
18.3.2012 17:30
Vois bensan pintaa vähä säätää.
Tänää tais lähtä poliisi eka kertaa perää, nähtii poliisi tehtii uukkari ja läks kiihyttää hyvää vauhtii perää