Nostellaas näin pitkän tauon jälkeen.
Prkl kun on viestejä päässyt häviämään topikista mutta ei anneta sen haitata ja jatketaan tällaisenaan. Eli eli, koneen purin toistamiseen koska se nyki erittäin ilkeästi 2. ja 3 vaihteella. Proju viivästyi taas monella viikolla ja motivaatio tippui pohjalukemiin. Pitkän tutkailun ja vaihteisto vikojen selvittelyiden, sekä uuden naapurin (ammattimekaanikko) avulla selvisi että 2 ja 3 vaihteen rattaissa olikin pientä kulumaa ja pyöristymää mistä vaihteet ottavat toisistaan kiinni. Kiitos vielä lokitekin, jolta sain erittäin huokeaan hintaan (ilmaiseksi)
moke: kyseiset rattaat. Kone kasaan ja kokeilemaan. Ei enää hirveästi nykinyt vain erittäin lujaa kiihyttäessä tietyllä kierrosalueella 2 vaihteella, 3:lla ei juurikaan. Kuitenkin ekalla testilenkillä vauhtipyörä ampaisi irti ja levitti kampiakselin kiilauran, tämä onneksi korjaantui ilman lohkojen avaamista.
Nyt pari viimeistä päivää haettu säätöjä ja lähellä alkaa olemaan. Suuttimet vaihtuneet 45tk-> 40tk ja 85ps-> 90ps ja ylärekisteristä tuntuu käyvän hieman rikkaalla vielä Neula laihimmassa kolossa.
Kulkuja löytyy kyllä niin maan perkeleesti, gepsiin ei vielä tutkattu koska sylinterin alatiivari tihkuu öljyä (vitun ooracingin paskatiivisteet), kuintenki alustava tulos 4 vaihteella noin 95kmh ja ei kiertänyt vielä lähellekkään loppuun :mrgreen:
Puuttuvia remontteja:
- öljynvuodon lopettaminen uudella tiivisteellä
- keularemppa (stefat ja öljyt)
- etujarrupalat ja -levy
- sähköt ja valot
- putken maalaus
Noiden lisäksi vielä ulkonäkö juttuja
- swingin hiekkapuhallus ja maalaus
- runko maalataan????
- sinivalko katteiden loppuun maalaus
- nopeusmittari (sigma)
- lohkon, mg kopan ja kytkinkopan maalaus/kiilloitus
- pikkuosien kiillottamista
Kuvia ei ole nyt antaa mutta on se nykyään sen verran ruman näköinen että oikein hävettää....
Kommenttia kaivataan näin pitkän ajan jälkeen