Hyvin on fiilailtu. Pakokanavaa vois ehkä hieman vielä hioa sileämmäksi. Jos tuossa ei tehot meinaa riittää niin paatunut moponvirittäjän silmäni näkee tuossa pari kohtaa mistä saattaisi saada helposti kaivettua vähän lisävoimia
: pakoaukkoa voisi korottaa ylänurkista siten että koko pakoaukon yläreuna on vaakasuora, nythän se on tuosta välisillan kohdalta korkeampi eli kaareva. Tällä saisi kaiken järjen mukaan blowdownalaa lisättyä ilman paon varsinaista korottamista(keskiväännöt säilyy ennallaan) jolloin sais yläkierroksille potkua lisää. Oikeastaan koko pakoaukko näyttää sen verran matalalta että sitä saattaisi kestää korottaa sen 1mm edellä mainitun yläreunan tasoituksen lisäksi.
Sitten tuo imuaukko näyttää ihmeen pieneltä. Kannattaa ottaa läppärunko käteen ja kattoo miten se asettuu tuohon ja millaista reittiä seos joutuu virtaamaan läppien läpi tuohon aukkoon että saisko sitä jotenkin viilattua jouhevammaksi. Mutuna sanoisin että tuota aukkoa voisi kaivaa leveyssuunnassa enemmän suppilomaiseksi.
Sitten sellanen tehari jonka pituus on laipalta vastakartion päähän n. 70-74cm niin luulisi lähtevän. Taitaa tässä putki jo kylläkin olla.
En tiiä sitte kuinka herkästi tuo leipasee jos tuosta sattuukin saamaan jotain 15hp tehoja
Putiikin isoin jäähdytyspropelli kannattaa hommata ja kaasari säätää rikkaalle ettei ala paistaa mäntiä.