Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.
15.9.2013 21:04
Hinkkaat sen tapin siitä jollain poikki (rälläkkä, viila?).
Jos sulla jotku kisasähköt on ni nehän säädetään kait aluks sen ajotusmerkin mukaan ja sitte käännellään staattoria niin kauan että alkaa nakuttaa / potkasee takasin startissa / ei enää tunnu lisää tehoa. Dynolla tarkin tietysti säätää.
18.9.2013 23:02
Ledinauha kirjoitti:Hinkkaat sen tapin siitä jollain poikki (rälläkkä, viila?).
Jos sulla jotku kisasähköt on ni nehän säädetään kait aluks sen ajotusmerkin mukaan ja sitte käännellään staattoria niin kauan että alkaa nakuttaa / potkasee takasin startissa / ei enää tunnu lisää tehoa. Dynolla tarkin tietysti säätää.
Kiitos tiedoista

auttaa varmaan huomenna rassailuissa
18.9.2013 23:19
Ohjekirjan mukaan kannattaa säätää jos sellainen on. Jos ei ole niin lähtisin siitä että selvittää ensin siitä ne sytytyskohdan merkit(jos semmosiakaan siinä on, luulis olevan) eli missä kohti antaa kipinän. Sitten asettaa jonkun astelevyn avulla kipunan tulemaan n. 20 astetta EYKK. Sitten lähtee kokeilemalla säätämään että myöhäisemmällä voi naukua yläkierroksilla paremmin mutta aikaisemmalla vääntää paremmin tehoalueen alapuolella. Näiden välimaastosta etsii sopivan kohdan. Nakutusrajalle asti aikaistaminen ja siihen jättäminen ei oikein tunnu meikäläisen mielestä järkevältä, ja ei se 2-t yleensäkään parhaita tehoja tappiennakolla anna.
19.9.2013 0:25
No joo, oli vähän epäselvät ohjeet multa. Just tota tarkotin tolla "ei enää tunnu lisää tehoa" että sit ku ei enää merkittävää tehonlisäystä tule ni turha on alkaa aikastamaa.
Onhan noi systeemit kai jo niin hienoja että niissä on noita muuttuvia ennakkokäyriä ja muita hienouksia?
19.9.2013 16:54
Kyllä noista sytytyskäyrät löytyy, mutta sitä ihmettelen että miksei valmistaja voi julkaista niitä nettii tai jonnekin. Hyvin harvoin löytää johonkin "kisa" cdi:in sytytyskäyrä karttaa.
19.9.2013 17:42
Kisasähköjen vauhtipyörässähän ei edelleenkään ole kiilauraa, mutta vauhtipyörässä ja staattorissa on merkit kohdassa jossa kipinä tulee. Eli staattori säätöreikien keskikohtaan, mäntä vaikka tuohon 20ast. EYKK, sitten vauhtipyörän merkki staattorin kanssa kohdakkain ja vauhtis. Näin jää varaa sekä aikaistaa että myöhäistää . Jos säätövara ei riitä joutuu vauhtipyörän ottamaan irti ja kääntämään pari astetta ja takas kohdilleen.
25.9.2013 11:11
Joo no siis tää on nyt vähä jäännyt, muuton takia, mutta eiköhän taas jatku

kisasähköt säädän kun saan vähä työkaluja
3.10.2013 20:18
Onko tää vehjes jo valmis ois ihan kiva nähdä vaikka videota ja kuvia

)
6.10.2013 11:58
Bornari kirjoitti:Onko tää vehjes jo valmis ois ihan kiva nähdä vaikka videota ja kuvia

)
Käynnissä oleva joo, ketjut yms pientä puuttuu ajoa varten ja säädöt hakusessa. innostus alkaa vähän loppumaan..
24.10.2013 21:21
Oisko jotain päivitystä tähän ja todella hieno ja tehokas apikka
31.10.2013 20:03
Oma tietokone meni rikki pari vk sitte.. topicci sen takia tyssännyt.. putkea tilailen tässä lähipäivinä BRK 80-90cc putki
31.10.2013 22:25
Joko nykyselle rännille säädöissä?
7.11.2013 11:52
Säädöissä alkaa olemaa.. odotan vaa uutta putkea vakio putkella en uskalla 1min kauemmin kaasutella

samoin ketjut pitäis lyhentää ku sais katkasian ulkomailta!

juuh eli täähä alkaa olemassa vasta alussa ku ajo kelit tulee

;)
7.11.2013 17:45
Missä tykkäysnappi?

Kansa vaatii kuvaa nykytilanteesta
7.11.2013 17:46
Mitä putkee tähän on tulossa

ja oiskos kuvia

)