Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

9.11.2012 22:20

Tuon boldauksen voisi tosiaan jättää pois, se on tarkoitettu tehosteeksi, ei jatkuvaan käyttöön. Suosittelen myös päivittämään tämän hetken suunnitelman aloitusviestiin, omia viestejään voi muokata viestin yläreunasta löytyvän toiminnot-napin kautta.

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

9.11.2012 23:32

Kville kirjoitti:Ei kannate sitä hussen lippaa kuiduttaa kiinni katteisiin. Kannattaa kuiduttaa se vaan niin että siihen jää samanlainen rako niin kuin vakiotakalipan kanssa. Komia on silti tulossa :D


Kyllä ihan kiinni asti ajattelin, liikaa nähny nuita viritelmiä missä jättää rako tms. Teen jotain sellast mmitä ei hirvee monel muul oo :)

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

10.11.2012 1:38

fLiba kirjoitti:Teen jotain sellast mmitä ei hirvee monel muul oo :)

Mm hussenlippa :roll:

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

10.11.2012 13:06

Scaleo1 kirjoitti:
fLiba kirjoitti:Teen jotain sellast mmitä ei hirvee monel muul oo :)

Mm hussenlippa :roll:


kuidutettuna ;) ei porissa ainakaan kellää.

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

10.11.2012 13:27

Hussenlipasta ei saa uniikkia.. Just saying.

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

10.11.2012 13:39

KiiviOnHedelmä kirjoitti:Hussenlipasta ei saa uniikkia.. Just saying.


noh, näätte sitten ;)

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

10.11.2012 13:53

Se on nähty jo.
Edellistä viestiä ei tarvii lainata

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

10.11.2012 15:53

Olkaas nyt pojat, keskitytään vaihteeksi siihen projektiin.

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

10.11.2012 23:17

Nyt olis sellanen homma et tarvisin vähän viisaampien apua asiassa nimeltä JARRUSATULOIDEN MAALAUS. miten tää tapahtuu?
ku siis on jotain jarrusatulamaalia jnejne. mutta siis pitää vissii peittää jotain alueita mutta en ole varma :D pitääkö peittää esim. jarrusatuloiden alue, tai se missä on ne jarrusatulan männät? ilmausruuvin kohta ja sen letkun mutterin kohta? auttakaas ny vähä :D:D

fLiba kuittaa.

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

11.11.2012 0:49

onko sulla satulat purettuna vai kasassa ? Jos on kasassa nniiin jotain teippiä laitat ilmausruuvin päälle, jarruletkun ja sen banjoliittimen päälle ja siihen pultin kantaan mikä siinä on niin ei tule niin uitetun näkönen. Jos on purettu niin suojaat myös ne satuloitten toisiaan vasten tulevat pinnat. Mäntiin nyt ei kannata maalia sotkea.

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

11.11.2012 16:31

kiitos neuvosta, eiköhän nyt rupea onnistumaan :)

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

12.11.2012 2:10

Hyvältä vaikuttaa kyllä tää, vanteet ei ollu niin pahat mitä ite ajattelin eka, toi jarrupolin on kyllä siisti ;) Hussenlipasta saa todella siistin jos vaan jaksaa tehdä kunnolla, mitä sitten jos se on nähty? Yleensä ne modataankin päin vittua, itse nähnyt ehkä 3 oman lisäksi mitkä hyvin muokattu.

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

12.11.2012 20:36

^^pazi^^ kirjoitti: Hussenlipasta saa todella siistin jos vaan jaksaa tehdä kunnolla.


oon viemässä sitä koripuolen pojille kuidutettavaks ja kitattavaks ni eiköhän siitä ihan hyvä pitäis tulla ;)

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

12.11.2012 20:43

Onko nuo tekstit jarrupolkimessa ja haarukassa tarroja?

Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

12.11.2012 20:47

Yam4ha kirjoitti:Onko nuo tekstit jarrupolkimessa ja haarukassa tarroja?


Kyllä on, koulussa tein tarrakoneella tylsyydessäni kun en muutakaan keksinyt :D siistit vai mitä? ;)