Totta, onneksi älysin paisarissa vaihtaa milliseen peltiin, vai olikohan 0.75 mutta joka tapauksessa sen hitsaaminen onnistuu 10x paremmin. Ei hemmetti olin intoa täynnä tuon putken tekoon tauon jälkeen mutta nyt mielenkiinto on taas maassa kun ei pääse puusta pitkään tuon alkukayrän kanssa ja aikaa kuluu kun pitäisi tehdä ihan muita hommia teknisen tunnilla kun opettaja kiluaa putken teosta. Vois päästä helpommalla tekemällä alkukäyrän uudestaan millisestä ja lahjoa naapurin isäntä että saan käyttää heidän migiä..
välillä muita projekteja. Vaihdettiin käyttäjä joltsun xps:ään eturenkaan laakerit kun kuulemma ajettaessa tuntuu huojuvan ja tärisevän. Joka paikassa luki että 32mm ulkokehällä olevat laakerit sopivat mutta ranskalaiseen tapaan eivät tietystikään sopineet kun pitikin olla 35mm. No mutta laakerit saatiin suhteellisen kivuttomasti paikoilleen ja rengas alkoi pyöriä niin paljon paremmin että voisi luulla huippujen nousseen mutta tärinä ei hävinnyt. Mistä lie johtuu.
turha kuva laakereista sivuntäytteeksi
sitten otin mönkijän pihalta jäätymästä ja otin pytyn talteen odottamaan porausta ja pari turhaa kuvaa:
kattokaa nyt totakin reunusta. Mäntää ei tarvi ees auttaa sisään kun se jo tipahtaa putkesta läpi
ei oo ihme miksi se ei käynnisty
ja itse laskettu kansi jonka olen kaikilla mahdollisilla keksimilläni menetelmillä todennut suoraksi
tietäisikö kukaan mistä saisi halvalla hyvän raspi terän tuohon dremeliin kun noista pukin tuomista halpateristä ei ole mihinkään? Kuumottaisi päästä kairaamaan tuota mehupilli imukanavaa että voisi mahdollisesti isomman kaasarin laittaa