19.1.2013 11:48
Mmakkee kirjoitti:Ne jotka naureskelee että ei saa 50hp irti niin ei ole seurannut rojektia tai sitten ei ymmärrä tekniikasta.
19.1.2013 16:09
19.1.2013 18:28
lokitekki kirjoitti:Katoppas Sarvi tuolta pro puolelta turbotus topikki sivulta 3, niin näät mitä eroa tällä turbolla ja tuolla rhb31sellä on. Tuon turbon siipiä kun pyörittelee, niin tuntee että on laadukas, kun pyörii tosi nätisti ilman mitään klappia. Siipien välykset on myös tosi tiukat.
Tuohon ei taida karttoja helpolla löytyä, mutta se on suunniteltu 41hp diesel koneessa antaan alhaalta ahtoja. Ja tässä on mahollisuus saaha hukkaportista 100% pitävä, puhumattakaan siitä että kun tuo ulkoinen 34mm hukkis aukeaa, niin virtaus paranee reilusti vakio turboon verrattuna.
19.1.2013 19:43
19.1.2013 20:33
19.1.2013 23:48
20.1.2013 0:13
lokitekki kirjoitti:Tuo switseri onkin jo iso turbo, että koosta jo näkee että yli 200heppaan riittää.
Yleensähän diesel ahtimet on pienempiä että ahtaa alempaa, koska diesel ei kierrä niin ylös kuin bensa.
20.1.2013 0:54
20.1.2013 1:08
20.1.2013 12:38
20.1.2013 13:07
20.1.2013 13:16
lokitekki kirjoitti:Meinasin pakopuolella sitä, että sehän sen siipien pyörimisnopeuden tekee, että mitä pienempi pakopuoli, niin sen enempi ahtoja pienemmällä pakokaasumäärällä..
Että sinällään en uskois hirveästi mihinkään laskettuihin arvoihin, kyllähän ne autotki testataan ajamalla.
27.1.2013 20:51
27.1.2013 21:29
27.1.2013 21:37