Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.
29.11.2012 22:16
Juu ei oo kierteitä. Niin ja löytyy tuo 14 phva kaasutin ja siinä kyllä oli ryyppysuutin.
Pitääpä huomenna asentaa tuo 18mm kaasutin kiinni ja katsoa jos alkaisi paremmin toimii. Ongelma on vain se, että miten liitän kaasariin vakioputsarin kaulan?
29.11.2012 22:31
Eikö tuossa vasemmassa alanurkassa missä oletat sen "ryyppysuuttimen" olevan, pitäisi olla semmonen pitkä putki joka ylettyy sinne kohokammion pohjaan tai joku semmoinen, kun mitenkäs se ryyppy tuommosesta nysästä saa sitä bensaa imettyä
katoppas näyttääkö tuo nysä siltä että siitä olisi katkennut jotain pois. Seosruuvia kannattaa myös säätää vähän rikkaammalle niin lähtee helpommin kylmänä käyntiin. Kannattaa se neulakin melkeen laittaa siihen toiseksi rikkaimmalle nyt kun pakkasia alkaa olla.
29.11.2012 22:51
Joo, niin muuten pitäisikin olla! Hyvä, että tämäkin selvis, missä lie sekin on?
Eli tuossa kuvassa näkyy, minkälainen pitäisi olla siinä.
Eli nyt ainakin pitää laittaa tuo 18mm kaasari kiinni.
1.12.2012 13:40
Tuli joo asennettua tuo 18mm kaasari ja tulihan sen kanssa säädettyä kun ei siinä ollut mitään tuorevoitelunippoja yms. Tein imukaulaan tuorevoitelunipan, mutta taidan vaihtaa koko kaasarin kun ei tuo putsarinkaula oikein tuohon mitenkään järkevästi passaa.
Tuleeko kauhia tehohäviö jos pistää tuon kaasarin tilalle 14mm kaasarin?
1.12.2012 13:49
Eihän siinä mitään isompaa eroa ole, kun on kuitenkin vakioputkisto ja sylinterisarja kiinni.
Kiihtyvyyteen tulee varmasti ainoa huomattava ero ja huiput laskee parilla.
1.12.2012 14:09
Jos sattus löytymään irtonippa niin poraisit vaan kaasariin reiän ja tekisit vaikka kierteet siihen ja siihen se nippa. Yleensä noissa kaasareissa on semmonen merkki mihin se tulis jos sitä nippaa ei siinä ole.
1.12.2012 16:33
Juu, mutta ei vakiputsarin kaulakaan siihen mitenkään passannut ja tein kyllä imukaulan tuorevoitelunipalla paikan.
Joo eli se kaasari olikin 12mm, mutta laitoin silti paikalle, mitä nyt tuossa vähän pihalla testailin niin eipä ainakaan perseellä mitään eroa tuntenut. Tankissakin saattaa kauemmin nyt pysyä löpö.
1.12.2012 19:50
Tässä päivän mittaan on tullu mietittyä, että mitähän tälle tekisin. Tuo punainen alkanut kyllästyy minua, koska räxäkin oli puna-musta, kuten piaggionkin on.
Eli uutta väriä pitäisi saada kehiin! Tuli kuolattua tuota San-ttu:n ex derbiä (
http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1778/) siitä voisin vähän ottaa mallia.
Joko
Musta-
Keltainen tai
Musta-
Sininen tästä tulee, sen verran olen jo päättänyt.
Sitten myös olisi tarkoitus vetästä kaikki sähköt/letkut piiloon, kun nyt näkyy törkeesti tuolla koneen luona nuo kaikki..
Kertokaahan mielipiteet!
1.12.2012 20:01
Musta ja sitten joitain pieniä osia keltasella.
1.12.2012 21:05
musta-oranssi mitää?
1.12.2012 22:24
Musta-keltainen olisi komia!
ja tuo musta-oranssi on jo vähän turhankin yleistä..
1.12.2012 23:08
Juu, Vois tosiaan olla myös hieno musta-oranssina ja pistää parit stage6 oranssit tarrat. Pitää pähkäillä ja vois myös kokeilla muokkailla jotain esimerkkejä. Stage6 edition vai Rockstar edition?
1.12.2012 23:28
Ei todellakaan kumpaakaan!
Tee jotain erilaista, vaikka sininen runko
katteet helmiäismustaksi ja jarrusatulat sinisiksi, vanteiden keskiöt sinisiksi, takahaarrukka blingaamaan, kone tummanharmaaksi ja pultit sinisiksi, t-palat mustaksi ja tanko siniseksi, pumpunsuojiin hiilariteippiä... Tee jotain massasta erottuvaa ja ei aina niitä rockstarin tai monsterin tarroja jotka muutenkin tekee siitä moposta vaan todella ruman!
2.12.2012 1:35
Jees, pitääpä muokkailla ja katsoa miltä näyttää!
Mutta.. Taas menossa rikki? Kauhea sirinä kuuluu koneelta.. Jos ei männän renkaista kuulu niin mistä?
2.12.2012 2:01
Serkulla kun kuulu sirinää koneesta niin oli vissiin jompikumpi kampuran laakeri menossa.