Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.
15.3.2012 16:37
Jjep, takahuuhtelut on mun ja ison jyrsintäterän jäljiltä, tollasta sattuu ku työkalut puutteelliset
Ja sori väärinymmärrys mut toi ajamiin otsikos tarkotti ihan testiajoa et kaikki kummiski pelaa, eihä sitä muuten voi edes säätää?
Tänään ois tarkotus saada ihan normaali käyttökuntoo tuo
Järjestyksessä->kaasarin tulvimisen korjaus->jäähytysnesteen vuodon lopettaminen->käymään ja kiekumaa hyvin->valot, katteet jne
15.3.2012 20:43
kerkesit ennen mua laittamaan tulille
noh onneks se ees lohruttaa jotta mä avarrin lohkot just enkä melekkeen proo reissille
ja on meinaan siistit lohkot mulla, voisin laitaa kuvaa kunhan kerkeen
KUISKUIS kirjoitti:Jjep, takahuuhtelut on mun ja ison jyrsintäterän jäljiltä
millä kiviporalla sä oikeen oot niitä käsitelly ??
15.3.2012 21:01
http://youtu.be/bzuY9ZzJJpg Alkaa olla säädöt jo sinnepäin, vaihettii pienempi suutin nii röpöttämiin alko loppumaa ja menee isommil pykälil jo piikille. Pienemmil röpöttääääää. Pitäs koittaa ennen suuttimen ostoo vaa laittaa aluks neulaa laihemmalle. Ainaki etuvanne pitäs keskittää, vähä kovempaa ku ajaa nii alkaa vispaamaa nii perkeleesti
15.3.2012 21:19
Aika heikosti ottaa kierosta
vitsi vitsi.
Helvetin äkäsesti kyllä tuntuu ottavan, pitäisköhän itekkin rakentaa tällänen :p
15.3.2012 21:25
Ajopätkääää !
15.3.2012 21:27
Miks kaikki valittaa noista säädöistä? Pitää aikamoinen velho olla että ilman ajoa pystyy säätämään kaasarin oikein. Ja puhuttiin vielä röpöttämisestä niin miks alettiin puhua laihalla käymisestä(tonyyqin kommentin vielä tajusin) Ja, perkele, ei mopo heti rikki mene jos testiajolla käy laihalla... Mutta hyvältä näyttää!
15.3.2012 21:37
Maukkaalta kuulostaa
Onko tyhjäkäynti kisasähköjen takia noin iso vai oletko muuten vaan laittanut sen noin isolle?
15.3.2012 21:45
Aijai, naapurit tykkää kun aamusin lämmittää konetta x) Muistas ajaa kunnolla sisään, ainakaan ihan ekoilla kilsoilla ei kannata alkaa vinguttamaan huippuja, vaikka mieli varmasti tekisikin..
15.3.2012 21:50
Mutta pinnotettua pyttyä ei pahemmin tarvii sissänajaa.
15.3.2012 21:55
Reetuhai2 kirjoitti:Mutta pinnotettua pyttyä ei pahemmin tarvii sissänajaa.
Riittää kun ajaa lämpimäksi, ja antaa jäähtyä täysin.
Tosin tässä on uusi kampiakseli myös, joten muutama kymmenen kilsaa on hyvä ajaa maltillisesti.
15.3.2012 22:00
Kannattaahan se nyt muutenkin ekat kilsat ottaa rauhallisemmin, ja muistaa lämmittää ja jälkikäyttää. Mutta meinasin sitä ettei tarvii mitään valupyttyjen sisäänajoo.
15.3.2012 22:04
Joo en sanonutkaan että pitää joku crazy 500km ajella rauhassa, vaan ettei heti ekoilla ajoilla vinguta huippuja. Kummiskin ne osat liikkuu yms, tietty eihän tommonen pinnotettu pytty sillein kulu ja muokkaannu. Voi se kilkata silti.. Jos on ihan reilusti rahaa ja aikaa kiinni jalkovälissä, niin parempi pelata aina varman päälle, kun katua myöhemin.
15.3.2012 22:22
Palaten nohin vesipumppuihin, niin tässä on varmaan vakio? Sähkösessä kun ei oteta pumppausta kampiakselilta, niin saattas tuoda lisää kierrosherkkyyttä, kun kampiakselilta vähenee kuormitusta, ja jäähytyskin parantus. En oiken usko että vakiopumpus riittäs pumppausteho noille vireille, kun sehän on vakiolle suunniteltu.
15.3.2012 22:24
Palezu kirjoitti:Maukkaalta kuulostaa
Onko tyhjäkäynti kisasähköjen takia noin iso vai oletko muuten vaan laittanut sen noin isolle?
Tosta ku pisti vähä matalemmalle nii sammu heti
Ärsyttävää, kävi mieles et vaihdan viel sähköt niihi HPI:n mitkä oli 165€ myynnis koska noihi ei valoja saanukkaa.. Yhestä johosta kyl tuli virtaa mut sen ku pistää maihi ni sammuu, eli siihe saa vaa jonkunlaisen virtakatkasimen :/
16.3.2012 0:15
Kinnostavaa, Voca julkas tänää just Rabasa ja AM6 koneille 90cc bigbore putken, paremman version tästä normi vocasta mikä mullaki on. Mitenköhä pelittäis Parman kans