Vaihda tulppa. Ja puhdista kaasari. Kuristuksia löytyy variaattorista, sylkästä ja putkesta. Sylkän kuri ei ole kauhea. Putkesta löytyy katalysaattori + hukkaputki. Ne tukit tai ostat multa kurittoman vakioputken.
Tuon jälkeen pari kolme kokoa isompi suutin.
Variaattorista ÄLÄ ota ensimmäistä rikkaa pois vaan variaattorin takana on levy joka rajoittaa että vari ei mene tappiin asti. Pelkällä varin takalevyn ottaminen lisäsi huippuja 60 asti. Eli on kannattava homma.
Vinkkinä osien ostamiseen, että morinin kone on tässä vakiona. Sama kone löytyy italjet formulassa ja suzuki addressissa (tosin vaan lohko on vaan lyhyempi.)
Tuo sun booaaminen viittaa laihaan seokseen. katso vuotaako ilmanputsari. Myös hihna voi luistaa.
Jups, kiitos tiedosta xtreme. Morinin polkimia löytyy vähän ja ne on suhteellisen rumia.