Sorvissa on laskettu! Tulppa menee mustaksi! Eli tänään hallille menin rassaamaan ja ekalla polkasulla lähti tulille. Koko päivän ajelin kunhan en vai piikille vienyt niin toimi hyvin! Ainut vika oli että tyhjä käynnillä nostaa kierrokset vaikka ilmaruuvvi on kiinni jne varmaan liian lyhyt kaasuvaijeri. Laitoin myös uutta bensaa vanhan sekaan, vanhassa kunnon öljyseokset
. Mutta siis miten tuon kannen tiivisteiden vuotamisen voisi ehkäistä kun uudet tiivisteet on? Löytyy uudet ja vanhat laitanko molemat vai mikä neuvoksi. Savuttaa siis vieläkin ihan sikana, mutta on siellä sitä öljyäkin ihan perkeleesti:DDDDD. Huomenna pienennän vielä öljyseoksen rosenttia lissämällä uutta bensaa ja laitan uuden tulpan! Jos ei sillä lopu savuaminen ja pätkiminen niin sitte pitää puuttua tuohon kannen tiivisteisiin!
Tämä projekti topicci on kyllä ollu melkonen ongelman selvitys tarina. Ensin sähköt sitte kytkin, kaasari, tuorevoitelu -> leipo, leipo uudestaan vanhan männän palan takia, ei enää lähtenyt käyntiin! Vähän yli vuoden on taisteltu ja kilometrajä kertyny n. 1000km ja on laiteltu monin verroin sen edestä. Koneellisesti periaatteessa uusi, pytty porattu, uusi mäntä, tiivisteet, petarit, stefat, laatikko öljyt, jäähärit ja kampuran tarkistus. Ulkonäkö on ainakin betaksi uniikki, joku tykkää joku ei, minä tykkään.
Myyntiin tulossa kelkan ja isomman pyörän alta poikkee talven aikana! Hinta pyörii kahen ja puolen tonnin kieppeillä!
Betoihin ei saa suoraan sopivaa 65 ratasta, sinun täytyy hankkia jonkun toisen merkin ratas ja porata siihen uudet reijät.