Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.
23.11.2012 20:54
Jos he myivät osan sinun mopoosi sopivana, niin kai se silloin otetaan paketista ja laitetaan paikoilleen..tottakai sulla pitäis olla oikeus vaihtoon/korvaukseen kun sulle on annettu väärä osa eli myyjän vika?
23.11.2012 20:58
Jep, sitähän minä siitä sylinterin kannesta sanoin mutta eivät alkaneet millekkään.
Pitää laittaa isäntä asialle.
23.11.2012 21:20
tai sitten nostat kanteen? tonhan vois laskee jo vaikka... lieväks petokseks? entiä, mut kyllä luulis olevan oikeus vaihtoon jos kerta väärän myivät.
23.11.2012 23:13
Kaverilla oli sama juttu step two pv:n sylinterisarjan kanssa, renkaat ei menny mäntään
(sekin sparesta ostettu, mutta tuskin heidän vika, vaan steptwo tehtaan). Totta kai tuommonen pitää saada palauttaa jos ei kerran ees mäntä sylinteriin mene.
23.11.2012 23:19
Kuluttajaneuvonnalle soittoa, luulisi että liikettäkin alkaa vähän kiinnostamaan.
23.11.2012 23:39
Juu-u, huomena täytyy käydä paikan päällä. Jos he eivät ala korvaamaan/vaihtamaan niin otan yhteyttä sinne!
24.11.2012 12:36
Kiva juttu... Ite tilasin sieltä sparewheeliltä just pikkuveljen mopoon polttoainehanan, että sais toimimaan taas.. toivottavasti tulee oikea osa...
Mutta on se kyllä kumma jos vakuutetaan että sopii muttei kuitenkaan sitten passaa
24.11.2012 13:05
Joo eipä mitään, oma moka.
Eli renkaat oli väärinpäin, toinen pää on kiilamainen, vaikea huomata.
Enpä ennen ole tiennyt tuota ja myyjäkin sano, että etpä ole ainut joka tulee tuolla asialla. Eli renkaat oli väärinpäin, jännä kun ole mitään merkkejä.
Ja samalla tuli selvitettyä tuo sylinterinkansi,eipä myyjäkään tiennyt että mikä siinä on ja otti kannen takaisin ilo mielin ja aiko selvittää asian.
24.11.2012 19:13
Noniin, nyt olisi mopo siinä vaiheessa kasattu, että voisi ottaa ensisauhut pihalle, mutta kipinä hukassa.
Mistä kannattee alkaa vikaa katsomaan? Toisilla tulpilla olen kokeillut ja cdi:ssä pitäisi olla johdot oikein eli rosso-pun, verde-vihr, bianco- valkoinen ja sinne viimeseen stop- keltainen. Koneessa on kiinni maajohto.
Pitääkö joitan muita johtoja huomioida kuin nuo cdi:n ja maajohto? Mielestäni en kyllä ole muita johto irroittanut.
Ja varmaankin ihan normaalia, että kampiakselissa on klappia kampiakselin suuntaisesti? Jotain 0.2-0.4mm klappaa..
24.11.2012 19:30
Amatöörin moka
24.11.2012 19:48
Kokkeile ilman sitä stop-johtoa. Sitte seuraavaksi aukase se liitospala mikä haarautuu siittä vihreästä johosta joka tulee magneetolta ja menee sitte sen liitospaskan jälkeen cdi, tiiät varmaan mitä tarkotan. Jos ei ala toimimaan niin johto, hattu, tulppa vaihtoon. Sittenkään ei herää niin kaverilta cdi-tä lainaan ja kokkeileen sillä, jos ei sekään auta niin varmaan staattorisa vika
24.11.2012 21:19
Juu ilman kelt johtoa lähtee käyntiin. Eli virtalukosta ei sitten sammu ja katoin niitä johtoja ja vihreä musta johto on ainaki irti,mihin se tulee?
24.11.2012 22:09
Se keltanen johto on varmaanki poikki jostaki ja ottaa maihin. Ku se keltanen johtohan tulee virtalukolt
a ja se mennee ennen virtalukkoa maihin. Siittä toisesta joosta en tiiä
24.11.2012 22:17
Jep, no mitääpä katsoa sitä.
24.11.2012 22:41
No nyt tulee tuplapostia, mutta nyt huomasin että ei pala mikään valokaan missään paitsi takavalossa parkkivalot.
Mikähän siellä nyt on?
Ja ei minulla lähe virtalukolta keltaista johtoa.