28.2.2014 22:51
1.3.2014 3:46
1.3.2014 5:16
PV-Patu kirjoitti:...ainakin luotettavuudessa on ollut parannettavaa useasti.
1.3.2014 6:37
1.3.2014 17:17
8.3.2014 0:56
PV-Patu kirjoitti:Jeh, ei pidäkään luovuttaa
Eipä mikään estä tekemästä alareunaan jopa jäätäviä viisteitä, ne kun ei aukon virtauksiin vaikuta....Oiskohan mitään iloa, jos värittäisin ruutupaperille tms vessapaperille mun 50cc:n pakoaukon tonne kuvakoriin?
ojatalo kirjoitti:mitkä fiilikset ja kokemukset jne suositukset saa teidät PV moottori virittäjät käyttämään S standardi tulppaa ? , esim G kisatulpan sijasta.
...onko jollakulla sinun tyyppisessä projektissa tai saman tyyppisessä moottori setissä ollut Testattavana mäntiä, joihin olisi itse porattu pieni kolo tai kolot arimpiin kiinnileipomis kohtiin ainakin Pako puolelle, ehkä myös imupuolelle. ei siis reikiä vaan vaikka jotain halk 3~5mm kupera pohjasia voitelu koloja..pehmeä säteisiä ja reunasia..
mitkä fiilikset tuollaisesta on ? pallografiitin jne kanssa, välyksien, kuumien kohtien jne..Tietenkään Tripla paon kanssa ei paljoa ole Männässä edes enään pakopuolella aluetta jonne edes "porata" ja Mäntäkin on jo tapin suuntaisesti ulko laidoista kavennettu.
8.3.2014 10:46
8.3.2014 12:52
8.3.2014 21:44
15.3.2014 0:44
15.3.2014 1:01
17.3.2014 0:02
Allekirjoittanut kirjoitti:Muutokset perjantaihin oli kutakuinkin seuraavat:
-Vähemmän kiero männänrengas
-Männän kevennyshiontaa ja rengasuran väljennystä
-Putken alkuosan wräppäys palovillalla ja alumiinifoliolla
-Bensanpinnan säätö ylemmäs
-Putken korjaus
Välit pysyi samana ja kierroksia oli huippunopeudessa tasan 12000. Käyrä on huippunopeuden kohdalla tasaisen laakea, ilman häiriöpiikkejä. Tuuliolosuhteet oli aika neutraalit huippuvedossa. Videota kuvailin, mutta taas tuo puhelin teki sen, että kuva jäätyy ja ääni kuuluu... Näkyy siinä varmaan joku sekunnin pätkä huippunopeutta kun on jo mennyt ohi kuvauspaikasta. Piikkiä pidempää kokeiltiin eteen, huiput enää 127,6 km/h. Siitä sitten burnista vetämään, hyytyi hetken jälkeen ja puristukset hävisi...
Äsken otettiin kone pöydälle ja puristukset olikin palanneet, aukaisu kertoi että mäntä, pytty ja rengas ovat käyttökelpoisia. Vähän saa vielä pakopuolelta keventää männän kylkeä, kun vissiin burniksessa jumi sen takia renkaan hetkeksi uran pohjaan. Huuhtelukuvio on vähän epätasainen ja outo, johtunee siitä että pakoaukko olikin tarkemman tutkailun perusteella epäsymmetrinen.
Uudenkarhea MT2000 on nyt sitten sileä keskeltä, nopiaan kuluu. Ajettavuus vissiin ihan riittävä, kun serkkupoika kanttasi tiukimman mutkan 125 km/h vauhdilla läpi. Etujarru ois kiva lisä.
--------
Kyllähän tuo pytty vielä syyniin joutaa, vähän toista päähuuhtelun yläreunaa kattella kohdilleen, pakoa symmetriaan ja näillä näkymin piikikkäämpi putki (eli tuo 119,1km/h putkula). Tuo nykyinen on niin tasavetoinen että saa vaihtaa ihan miten sattuu ja silti vetää tasasesti loppuun tehoalueelta tippumatta. Tuolla piikikkäämmällä putkella sais sitä huipputehoa ja kierroksia lisää, tehoalueen pysyessä riittävän laajana. Paljonkohan tuossa lie hepokatteja tällä hetkellä...
Nyt alko lumisade... Josko tuon koneen laittelisi serkun drifteripevuun ja kokeilisi sillä lyhyellä yläkauttaisella putkella.
17.3.2014 1:20
17.3.2014 16:16
17.3.2014 21:38