Toissapäivänä tuli kyselyä kymcosta että voinko kuljettaa sen helsinkiin. Kyllä toki, jos bensat ja kärryn vuokra maksetaan. Mutta ostajalla oli mielessä joku muukin peli, mutta eilen sitten tuli viesti että hän päätti että ostaa tämän kymcon.
Sovin kyydin jo seuraavalle päivälle ja en saanut apukuskia ja päätin silti että ajan samana päivänä 400km sinne ja toiset 400km takaisin. Aika suoritus ajaa yli 800km päivään ja kaikenlisäksi peräkärry perässä 80km/h.
Seikkailin sitten tänään helsinkiin perinteisen paperikartan opastuksella ja ajoin vähän harhaan mutta pääsin perille. Paikan päällä sitten kateltiin kymcoa ja kyllähän se kelpasi herralle. Täten Stanced Kymco vaihtoi omistajaa ja se tarina päättyi minun osalta.
Pyyntihinnan sain, mutta haikeilla mielin jouduin luopumaan pyörästä jonka kanssa vietin niin paljon aikaa päivässä suunnitellen ja rakennellen.
Mutta entisen loppu on uuden alku.
Nyt siis rakennellaan seuraava pyörä ja paljon on vaihtoehtoja ja suunnitelmia mutta ei kaikkiin aika ja raha riitä ennen kun saan työntekijöitä ja oman yrityksen joka tekee tappiota niinkuin nämä minun projektit.
Eli ei ihan osien, teetettyjen töiden ja alkuperäisen oston hintaa saatu myydessä ja mun tuntipalkka oli miinuksella eli jouduin maksamaan itse että sain tehdä töitä.
Uudesta projektista olen sen verran päättänyt että se on Kymco Agility eli skoottereiden kuningas. Joten saman otsikon alla puuhastellaan niin ei tarvitse lukottaa. Kannattaa myös tsekata toisen tekijän eli Jakkinakin Stanced otsikon alla oleva projekti.
Eli kaksi vaihtoehtoa on. Rakennan näyttelypyörän joka on liian härski liikenteeseen tai sitten mini fattyn lyhyellä jatkolla jolla kehtaa ajella ilman että jokainen poliisisetä pysäyttää.
Moottoripyörän saatan myydä pois koska siitä ei saa niin kivan näköistä kun näistä skoottereista ja sen tosiaan ostin pärräkuumeeseen ja se kuume on ohi joten ei muuta kuin kiertoon.
Rahat polttelee sen verran taskussa että haen uuden Kymcon kun saan valittua minkä niistä.
Pitkä teksti mutta eihän näitä ole pakko lukea.
Tässä kunnossa oranssi lähti seuraavalle oikein onnelliselle omistajalle.