Joo onhan tuo vakioänkkä melkonen hirvitys.
Lyhennän varmaan tuota vakiota ja hitsautan sen suoralla ulostulolla.
Ja näin se e-hyväksyntä säilyy ja on taas niin turvallista ajella.
Tänään käynnistelin mopoa. Bensa ei kulkenut ja ei startannut mutta sain sen käyntiin ja starttaamaan ja pysy käynnissä sammuttamiseen asti.
Ja laitoin kaikki katteet paikalleen sillä ajatuksella että laitan hakemuksen Kuopion Kalis Car Showhun stanceskootterista.
Show on 18.6. ja menen sinne vaikka ilman skootteria kattelemaan madallettuja nelipyöräisiä.
Tuskin mitään uutta, madaltamista ja bassopakua hienompaa siellä on esillä.
Sit tein listaa mitä pitäis vielä saaha valmiiks ennen kuin oranssi on oikeesti VALMIS.
-Tangon johot kaikki uusiks ja kutistemuovilla nippuun
-Underin kiinnitys, maalaus mustaksi ja oranssit tekstit
-Pohjakatteen, etulokarin, etumaskin, etusisäkatteen ja takasivukatteiden vaihto ehjiin
-Kaikkien osien maalaus, siis kaikkien
-Eli purku ja moottorin maalaus ja katteet maalaus
-Jalan lyhentäminen
-Vasen peil, tuppien asentaminen
-Takavalo, takavilkut ja kilventeline rakennus
-Kojelaudan pelti kokonaan uusiks suunnitteluineen
-Töiden haku että saapi rahaa näihin
-Astinlautojen asennus kiinni asti
-Pakoputken kiinnitys tiiviiksi, maalaus ja änkän vaihto
-Tasapainotus vasen/oikea
-Takavanne ei sais vipattaa
-Kunnolla säätöihin ja ajokuntoon
Mut tältä se näyttää ennen noita modauksia ja nämä kuvat lähti Kaliksen järjestäjille.