Ja vaihto saattais onnistua nyt yhteen CH raasinkiin, eli mitäköhän kaikkea joutuis hommata että saa ne uudemman mallin katteet kiinni? Tankki,penkki,katteet Takahäkki??
En suosittele laittamaan chooseen uudenmallin husse tankkia ja katteita. Ei saa hirveen hyvin istumaan, koska hussen runko on melkeen 10 senttiä pidempi kuin choon.
Ite kanssa yritin saada hussen tankkia chseen ja runko oli liian lyhyt, kiinnikkeet liian alhaalla ja hussen runkohan on tankin alta vissiin pyöreä(?) Ja chn taas neliskanttinen...
Tuohan oli jo toinen mäntä? Onko kone ollut auki, jotain ylimääräistä romua sielä on nyt pyörinyt. Yleensä tollaset jäljet tulee neulalaakereiden hajoamisen seurauksena. Puhdista kampikammio huolella ennenkuin lyöt taas nippuun (ja tarksta onko runkolaakereissa tai kampiakselissa klappia?).
E: Ledinauhalta hyvä huomio, kerran leivottu vehkeet ko. ilmiön takia .
Viimeksi muokannut Malagutisti päivämäärä 15.8.2014 19:40, muokattu yhteensä 1 kerran
En tiä mistä oli johtunut laakerit, yms on kunnossa samoin neulalaakeri, ja kampikammio putsattu täysin, ja kannesta oli jotenkin lähtenyt paloja en tiedä miten ja mennyt männän ja palotilan väliin, ei mitään hajua miten
Ei tuo kyllä siltä näytä, että kannesta olisi paloja lähtenyt. Yleensä jos vanhoja männän paloja pääsee kannen ja männän väliin, on tuloksena tuollaista. Kolot ovat seurausta roskan hakkautumisesta kanteen.
Eli piiitkästää aikaa päivitystä tännekkin, eli detsi on nyt toiminnassa vakiopytyllä,noxilla ja 21mm kaasarilla (hyvät äänet) ja toimii nyt todella näppärästi! Sain kaverilta lainaan enskavanteet detsiin ja oon niillä nyt enskaillu ja on muuten helvetin kivat ajella enskoilla ja usdilla metässä. Aion ostaa ne jos hyvän hintaan saan ne! Ja sitten kun saan kerättyä rahaa niin joku tarrasarja mikä kruunais koko projun Ja takakatteen maalaan takasin mustaksi koska sopii paremmin, eli ei kauheesti päiviteltävää mutta hieman kuitenkin! Ja noxin änkkä ja välipilli vaihtuu leovince v6 änkkään kunhan teen siihen sen välipillin! Eli tulee nyt enskaksi ja smotoksi riippu missä ja millon ajaa
Syksy on nyt tullut ja DT on nyt saatu aikalailla "valmiiksi" tänne en oo kauheesti kerennyt nyt kirjotella kun koulu painaa päälle ja muutenkin ollu kaikkea muuta tekemistä, joten laitan nyt tälläsen vähän isomman postauksen kerralla
Eli keula on nyt maalattu ja vaihdettu stefat ja öljyt siihen, ja muuttui jotenkin paljon jämäkämmäksi ja korkeammaksi ( hyvä niin ) Nyt se toimii niin kuin pitääkin ja on muutenkin perfect
Ja änkästä oon oikaissu suurimman osan lommoista oikassut ja pistäny muutenkin parempaan kuntoon ja lyhentäny, mutta silti äänet ovat todella kohtuulliset, siihen tuli myös vaihdettua motonetistä ostetut FMF villat ja ovat kyllä todella hyvät ja vaimentaa hyvin.
Ja eturattaaksi tuli 10h, koska kulkee nyt alle verorajan ja kiihtyy aivan vitusti, ja muutenkin sopivan mittaset välit, kytkin ja jarrukahvat on lyhennetty ja hiottu ja on tosi sopivan kokoset käteen.
Ja tosiaan miitissäkin tuli käytyä, mutta mitään videoita tai kuvia ei saatu otettua, koska kaverin GoProsta loppu akku ja järkkäriä en viittiny ottaa mukaan kun oltii vaan hetken.
En usko että tähän topicciin kauheesti muuta enää tulee, tarrasarja ja enskat, mutta niitäkään en nyt voi ostaa koskaa ei ole rahaa niihin, joten ne myöhemmin ja niistä kuvaa, sitten saa omasta mielestä laittaa tän topicin lukkoon, onhan tätä nyt kohta vuosi rakennettu ja opittu ihan helvetisti kaikkea ja muutenkin saa nyt hyvän mopon kun nyt ensi keväällä sen kortin saa, veikkaan että nähdään projupuolella seuraavaksi isomman pärrän kanssa, kiitoksia vielä kaikille kommentoijille,seuraajaille ja niille ketä jotain osia on myynyt
Viimeksi muokannut Hagsu päivämäärä 25.9.2014 23:17, muokattu yhteensä 1 kerran
Re: Yamaha DT KTM Replica "Valmis"
25.9.2014 17:29
Ehdottomasti siisteimpiä KTM-replicoita mitä on rakennettu.