Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Original Yamaha bw´s projekti. Kuvaa rullaavana, s.13

30.11.2012 10:28

Toi on kyllä maukkaan näköinen kokonaisuus noinkin. ;) Noi Roxin vanteet tekee tähän sen viimeisen pisteen, tykkään!

Pytty tiedetään myös täälläkin suunnassa. Millos se kotiutuu? :)

30.11.2012 15:22

Kiitos! Ens viikolla tilaan sen. ;)

4.12.2012 23:30

Noni tänää tilasin pytyn. ;) Ja huomenna ehkäpä menen maalaamaan t-palan.

E: Pitäähän nyt vähän pistää jännitystä näin maagisen joulun alla. :lol: Kerron kyllä kunhan sylinteri saapuu.
Viimeksi muokannut -atte- päivämäärä 5.12.2012 1:32, muokattu yhteensä 1 kerran

5.12.2012 22:26

Iltaa!

Aika kiva, kun meni alle 24 tuntia pytyn tilauksesta, että se oli jo mulla. ;) Ja sieltähän tuli Eurocilindro 50cc midrace pytty. Täysin sama kuin stage6:sen alumiininen 50cc. Koska se on Athenan valmistama vain eri merkkien nimissä.
Kuva

Niinkuin odotin niin kanavat ovat reilun kokoiset. Ja teille, jotka tulette kuitenkin sanomaan, että viilaa tota niin en ala pilaamaan vielä hyvää sylinteriä. :) Tosin nuo rosot voisi tuosta pakoaukon reunasta tasoittaa.
Kuva

Kuva

Sitten maalasin t-palan ja tuli ihan okoo pintaa. Eipä tuo edes näy paljoa niin ei kai sillä pinnalla ole niin isoa merkitystä. Ja maalasin myös etuvanteen puolien sisäosat ja navan tuolla samalla maalilla. Kuvaa vanteesta en muistanut ottaa.

Kuva

Re: Original Yamaha bw´s projekti. Uusi sylinteri, s.14

6.12.2012 0:21

Veroillekko meinasit pistää kulkemaan? Muistaakseni teikäläinen on aina ollut sitä vastaan :D meinaan että tuolla pytingillä naukuu kyllä veroille asti aivan helposti ellei kurista reilusti.

6.12.2012 0:35

Jos nyt oikein muistan mun ja aten FB-keskusteluista, niin atte sano laittavansa sellasen putken, että ei mene veroille :D Eli joku todella matalalta kiertävä.... Villi veikkaus... Giannelli go :D

edit. Pytty näyttää pakoaukkoa lukuunottamatta kyllä hyvältä!
Viimeksi muokannut Juunish päivämäärä 6.12.2012 0:41, muokattu yhteensä 1 kerran

6.12.2012 0:37

Juu, kuten Joonas tossa totesikin niin tähän tulee joku tehottomampi putki. Eli taitaa tulla vissiin giannelli go. En ole tästä aivan satavarma kuitenkaan.

6.12.2012 0:47

No siinä tapauksessa ei ollut kyllä järkevin pyttyvalinta, sillä tuo on varmastikkin tehty toimimaan korkeilla kierroksilla niin jos sille laittaa kaveriksi matalakierroksisen putken niin voisin veikata että voi tuntua vähän nuhaiselta ja imee bensaa reilusti. Ja vielä kun on 1 renkainen mäntä niin pienemmillä kierroksilla ohipuhaltaa enemmän. Voihan se toimiakin mutta itse olisin varmaan ostanut ihan vakiota vastaavan pyttysarjan jos ei veroille meinaa laittaa.

6.12.2012 1:11

No pystyyhän se silti kiertämään melko paljon vaikkei kovaa menisikään. ;) Ja päätin nyt kokeilla jotain uutta. Ja kuitenkin kun meinaan harjotella keulimaan tällä niin tarviin sitä pientä tehon poikasta sinne renkaalle. Kunhan kiihtyy hyvin niin se riittää. Ei tarvi kulkea sitä 65:ttä enempää.

Eiköhän siinä tullut jo tarpeeksi "tyhmiä" selityksiä jo. Tää on mun projekti ja teen miten itse tykkään tehdä. ;)

6.12.2012 16:38

VAIKKA itse olisinkin tyytynyt johonkin valurautaseen, vakiota hitusen sporttisempaan pyttyyn, niin kyllähän tollakin saa pysymään verorajojen sisällä, ja sitä tarvittavaa vääntöä sinne takaboltsille. Joku seminuhanen putki ja varin säädöt kuntoon niin tolla saattaa olla ihan mielyttävä keulia pitkin kyliä.

6.12.2012 18:55

Niin. Ja kun kuitenkin pääkaupunkiseudulla asun niin ei oo mitää järkeä tuolla kaupungilla keulia. Se "hupi" ei kestäis yhtä iltaa pidempää, koska poliiseja näkyy vähän väliä. Suljetuilla alueilla ois tarkoitus reenaa. ;) Ja käykää tykkäämässä tuosta. http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 048%2C1365

6.12.2012 23:14

Kuvasta tykätty ja hyvältä näyttää tämäkin proju! 8)

7.12.2012 1:51

-atte- kirjoitti:Niin. Ja kun kuitenkin pääkaupunkiseudulla asun niin ei oo mitää järkeä tuolla kaupungilla keulia. Se "hupi" ei kestäis yhtä iltaa pidempää, koska poliiseja näkyy vähän väliä.

Kyllähän se hupi tossa kavereiden osalta koko kesän kesti :D . Ja taitaa jatkua vielä pitkään http://www.youtube.com/watch?v=QVKhmMUiFFc&noredirect=1

7.12.2012 2:03

Mutta kun minulla on hiton huono onni. :lol: Mutta jos palataan aiheeseen.

8.12.2012 5:18

Sanon nyt suoraan että rupee ketuuttaa toi teidän stuntvideoiden jako joka pirun paikassa. Kun ne nyt ei vaan millään liity tähän projektiin. Ei tartte herneitä vetää nenään!

Atte taisi tarkoittaa ihan julkisia paikkoja eikä mitään pakastamoa tai c-suoraa missä poliiseja ei juurikaan pyöri, saatika sitten "laillista" tattista

Eiköhän keskitytä nyt vaan tähän aten projektiin!