Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Team NLR projects vol.2| s.13 cpi:n kate

13.10.2012 18:07

Morjens!

CPI on edennyt vallan mainiosti.

Konepuoli alkaa olemaan lähes valmis.

Tässä hieman kuvaa mitä osia lähdettiin asentamaan:

Kuva

Eli kampiakseli, laakerit + stefat, sylinteri sekä mäntä yms. asennettu paikalleen. (thanx nimetön). Stage6 RT variaattori asennettu myös. Malossin läppävena sekä wigi + imukaula paikallaan.

Kuva

DPR:n putki on ollut ilman änkkää pidemmän aikaa. Nyt tartuin tuumasta toimeen ja hankin malossin team putken äänenvaimentimen.

Asennusvaiheessa ongelmaksi koitui ettei äänenvaimennin mahtunut putkeen. (sisäreikä oli liian pieni). Homma hoitui onneksi pienen sorvaamisen jälkeen ja putkesta + änkästä tuli varsin jämäkkä paketti.

Kuva

Putki maalataan uudelleen vielä joku päivä.

Ensi viikolla saapuu lisää osia. Siellä saapuu seuraavat:

Italkit kisasähköt
Stage6 RT-variaattorin hihna

Näillä näkymin koneesta voidaan ottaa ensisavut ensi viikolla.

Ensi viikkoon

LarZu

Re: Team NLR projects vol.2| s.14 CPI:n mylly

14.10.2012 9:51

Taas on tulossa jotain niin maagista... ;)

Re: Team NLR projects vol.2| s.14 CPI:n mylly

14.10.2012 10:42

Eikös pojat tiedä ettei tuota punaista tiiviste massaa kannattaisi laittaa paikkoihin missä bensaa virtaa vaikka se kuinka lämpöä kestää ;P

Re: Team NLR projects vol.2| s.14 CPI:n mylly

14.10.2012 10:55

Jos peeveenkin koneen ja kannen välissä kestää täydellisesti niin miksei skootterinkin...

Re: Team NLR projects vol.2| s.14 CPI:n mylly

14.10.2012 11:53

Öffii kirjoitti:Eikös pojat tiedä ettei tuota punaista tiiviste massaa kannattaisi laittaa paikkoihin missä bensaa virtaa vaikka se kuinka lämpöä kestää ;P


Sitä on jo vuosia käytetty NLR:n tallissa eikä mitään ongelmaa ole ollut. Tottakai esim kannentiivisteet yms ovat paikallaan. Massaa tulee vielä erikseen siihen varmistamaan tiiveyden.

Re: Team NLR projects vol.2| s.14 CPI:n mylly

15.10.2012 16:33

itsekkin olen käyttänyt tuota tiivisteliimaa ja hyvin on kestänyt :)


200 Viesti :D

Re: Team NLR projects vol.2| s.14 CPI:n mylly

17.10.2012 20:29

CPI:n kone rupeaa olemaan nyt pääpiirteittäin kasassa.

Italkitin sähköt ja Stage6 RT-hihna saapuivat tänään:

Kuva
(sori tärähtänyt kuva)

Kuva

Kytkin ja kytkinkello laitettiin samalla paikalleen. Hihna myös. Variaattorinpuoli siis valmis.

Kuva

Italkitin sähköt. Tällä viikolla aletaan vielä säätämään jos saadaan kone pultattua kiinni ennen talvikelejä :|

LarZu

Re: Team NLR projects vol.2| s.14 CPI:n mylly

18.10.2012 0:23

tätä seurataan innolla! Toivottavasti saat nippuun ennen talvikelejä, ja kyllähän sää siihen onnistut :)

Re: Team NLR projects vol.2| s.14 CPI:n mylly

18.10.2012 15:22

Nää teiän projektit on vaan nii mahtavia! Ja kyllä kerkiää ennen talvikelejä! :)

Re: Team NLR projects vol.2| s.14 CPI:n mylly

18.10.2012 22:17

Kisasta ja nättiä tulossa. ;)

Kuinkas jäykkä tuo S6 R/T pinkki vp on? SA:n sivuilla lukee jotain "extra soft" eli onko se joku valmiiks löysä? :lol:

Re: Team NLR projects vol.2| s.14 CPI:n mylly

25.10.2012 19:24

En jaksa sen enempiä kirjotella joten kuvat puhukoon puolestaan:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Re: Team NLR projects vol.2| s.14 CPI:n mylly

25.10.2012 20:08

Najs! :P :P

Re: Team NLR projects vol.2| s.14 CPI:n mylly

25.10.2012 20:44

Propsit nimettömälle aihio valinnasta, uuden mallin nrg:itä kun ei taida liiaksi rankemmin viritettynä Suomesta löytyä. Hienolta näyttää, jatkakaa samaan malliin.. :P

Re: Team NLR projects vol.2| s.14 CPI:n mylly

25.10.2012 21:56

Noniin! Lupaavalta vaikuttaa! ;)

Re: Team NLR projects vol.2| s.14 CPI:n mylly

26.10.2012 1:03

Kohtahan mototissä on enemmän "kaasuahdettuja" vehkeitä kun täysin vapareita :P