Eilen hioin kevarin etuvanteen ja tänään takavanteen kehän.
Tästä lähettiin:
Tähän tultiin:
Oranssikin työnnettiin talon ympäri rakentelupaikalle.
Otti kyllä joka kohdassa pohja kiinni, sen verta matala!
Harkinnassa on että tekisin jonkinlaisen metallisen pohjapanssarin että ei kallis pohjakate halkea. Ja se iskisi kivasti kipinää sit kun pohja ottaisi kiinni.
Oranssin alustava tehtävälista on pitkä. Löytyy koneelta ja lompakosta.
Underia, johdotuksia, jarrujen kunnostusta, umpio ja sen sellasta kivaa puuhaa.
Lamppu eteni kivasti. Porasin kiinnikkeet linssin kehyksille ja laitoin kiinnikkeet päiväajovaloille. Paljon suunnittelua ja mietintää, ei ole bolt-on settiä.
Siinä se on ruuvattuna kiinni ja suht suorassa ja tarkoituksella vähän alakenossa.
Säätövaraa on että saa tasan suoraksi.
Polttimoasiaa tutkin ja ostin lediparkit ja luin foorumeita asiasta. Lediparkit eivät lämmenneet yhtään joten voi laittaa "teho"ledit. Ja foorumeita selatessa huomasin että teholedit eivät ole varsin mahtavia tehoiltaan. Mutta h1 teholedillä mennään ja pakko tehdä heijastuspinta että niillä näkee ja ne näkyy jotenkin.
Retrofittikitin mukana tuli heijastuspinnat vaikka niin halpa setti olikin. Heiastuspinnasta pitää poistaa kehys että sen saa mahtumaan linssin kehikon sisään. Kokeilen rälläkällä poistaa sen. Tältä heijastuspinta näyttää kiinnitettynä umpioon ilman kehikkoa:
Toivon että umpiosta tulee erityisen hieno kun siihen on käytetty niin paljon tunteja!
Ja tuninki umpio tulee oranssiin ja entinen projektoriumpio kevariin näillä näkymin!