Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Lapun black,chrome&purple Aerox|Heräteostoksia s12

22.1.2013 23:21

Kiitokset kommenteista ja ehdotuksista.

Itsekkin ehkä henkilökohtaisesti pidän enemmän noista suorakulmion muotoisista siroista mittareista, kun noista neliöstä. Jotain mopoja olen nähnyt, joissa on tuollainen neliön muotoinein mittari, ja omaan silmään ovat hypänneet kokonsa ja muotonsa vuoksi ikävästi esiin. Mutta katsoo sitten vielä tätä mittari juttua sitten keväämmäällä tarkemmin, kun silloin asia on ajankohtaisempi. Mutta toki saa tietenkin vieläkin mittarin suhteen ehdotuksia antaa!

22.1.2013 23:39

http://www.scootzstore.fi/stage6-mittar ... p-947.html

Tuosta helvetin komee mittari! On kaikki maholliset valot ja ominaisuudet. Itselläni kyseinen kapistus. Eikä näytä mitenkään isolle. Voin ottaa vaikka kuvan tuosta omasta. Saatavilla valkosta ja oranssia, ainakin Larilla. Ulkomailta varmaan halvemmalla.

23.1.2013 17:29

Onko muuten vaikee asentaa toi mittari?

23.1.2013 20:47

Luulisinpa ettei ole.

23.1.2013 23:18

Kaikki muut olen saanut toimimaan, paitsi kierros lukumittarin. Kunnon ohjeita ei tullu ja kun sähköistä en niin paljoa ymmärrä nii se ny itellä uupuu. Mutta ei itseäni haittaa.
Mitä nyt nopeesti ominaisuuksia
-Vaihtovalot
-Valo mikä syttyy 60km/h nopeudessa
-2x lämpömittaus
-Bensa
-Voltti
-Kello
-Nopeus
-Kierros
Ja joku ' speed test ' ominaisuus, mihin en ole perehtynyt.
Lopetan ot tähä tältä osalta!

Sv: Lapun black,chrome&purple Aerox|Heräteostoksia s12

24.1.2013 0:41

ootko koittanu ottaa heti tulpasta kierrosluvust? Jossain mittarissa pysty nii tehä

10.2.2013 22:19

onkos sulla vieläkin tuo musta roxi ittelläsi josta oli syyläri lytyssä? jos on sulla vielä, etkä oo hommannu vielä uutta syyläriä, niin multa saisit halvalla toimivan, suoraan ajosta otetun syylärin :)

10.2.2013 23:03

Valitettavasti uusi syyläri jo hommattu ja paikoillaan, mutta kiitokset kummiskin tarjouksesta :(

Huomenna tulossa päivitystä rojektiin! :)

Re: Lapun black,chrome&purple Aerox|Kuituperää 12.2 s13

12.2.2013 23:12

Illat vain rojektin seuraajille!

Johonkin kummaan tämä aika vain tuppaa menemään, kun viime päivityksestä on taas miltei kuukausi kulunut. Tällä kertaa projektin etenemistä hidasti persilleen mennnyt koeviikko. :D Mutta jotakin pienehköä oon silti saanut aikaiseksi.

Kuva

Kuituperä alkaa olemaan jälleen hyvällä mallilla lukuisten kittaus- ja hiomisvaiheiden jälkeen. Itse asiassa perä alkaa olemaan maalausta vailla valmis, mutta sen jätän nyt kuivumaan lämpimään pannuhuoneeseen pariksi kuukaudeksi parhaimman lopputuloksen saavuttamiseksi. Eli palaillaan perään sitten parin kuukauden päästä huhtikuussa. :D

Kuva

Kuva

Scootzstoresta kävin heräteostoksena hakemassa uudet Maximan kumit, kun niin hyvässä tarjouksessa olivat. :nörtti: Ovat muutes mielestäni ulkoisesti paremman näköiset mitä nuo pirellit, joten tarkoituksena olisi nämä sitten kesäksi ensimmäiseksi pistää alle. Toivottavasti pitävät vesikeleillä edes kohtuullisesti, kun kuvio näyttää olevan melko harva..

Kuva
Ja loppuun vielä tälläinen fiilistelykuva vakio roksista :lol:

Tälläistä tällä kertaa, palaillaan!

Lappu

13.2.2013 8:03

No nyt on kyllä pakko sanoa, että tää projekti vähän junnaa paikoillaan :/

13.2.2013 14:08

Vähän kyllä junnaa joo. Nuilla maximan kumeilla ei kyllä kummosia pitoja vesisateella ole (mutta sehän on vaan hauskempi ;)), omassa projektissa samat.

13.2.2013 14:27

Juu näinpä se on. :d Muita hommia on ollut ja inspiski on olut vähän hakusessa, mutta projektihan silti jatkuu, vaikkei ehkä päivityksiä tulekkaan yhtä tiuhaan tahtiin, kuten kesällä. :)

Ogoollakin näemmä vähän sama homma projektin suhteen, kun viimmeisimmästä päivtyksestä kulunut myös jo miltei kaksi kuukautta? ;)

13.2.2013 16:32

Toi perä on kyllä pirun nätti! :)

13.2.2013 19:38

Vähä offtopikkia mutta se roksinräppänä mulla ois kasausta ja muutamaa pikkuhommaa vaille, mutta eipä mulla mitään kiirettä oo kattoo joskus keväällä/kesällä.
Eivaa nyt jaksa kiinnostaa. Autoon tulee mielummin laitettua rahaa ja värkättyä, kaise johtuu sit siitä ku tänävuonna 20.v mittarissa :roll: . :D

13.2.2013 19:47

Hyvät renkaat nuo on, itellä ainaki pitäny hyvin mitä mulla omissa vehkeissä nuo oli. ;) Perän pohjatki näyttää hyvälle :)