23.11.2011 22:21
Throttle kirjoitti:Ei huonoa lukemaa tullut
Muinoin itse pääsin Supersportilla 50 Autisalla, kp-kannella, 16mm, tp376, 13/3x väleillä 90km/h
Tunturin RR-stongalla..
23.11.2011 22:45
23.11.2011 23:12
Kirjoitin jotain että kuulostaa uskomattomalta tms. mutta kyllähän tuo tulos uskoa pitää, jos kerran GPS noin näyttää. Pyttyhän ei ole kuitenkaan viilaamaton (eikös ollut alun perin viilaamattomasta puhe?), jos siitä on pakoaukkoa/ -kanavaa muokattu...pbt kirjoitti:joo kiitoksia luultavasti ensimmäinen joka uskoo että menee noin paljon
24.11.2011 18:00
27.11.2011 2:04
27.11.2011 10:53
27.11.2011 16:37
Anonyme kirjoitti:Ei muutaku pyttyä aukomaan. En kyllä uskos, että kolmessa kuukaudessa ois väljäksi menny, ellei ny kovin raiskattu ole..
27.11.2011 16:48
27.11.2011 23:11
27.11.2011 23:37
28.11.2011 15:27
Throttle kirjoitti:Osta laatikkoöljyksi ATF öljyä mikä omaa FLM luokituksen (Ford Lincoln Mercury)
Kuulemma parhammistoa mitä saa.
Toisaalta vakiokytkin kyllä pitää kovien virien kanssa myös.
28.11.2011 16:34
28.11.2011 16:43
Throttle kirjoitti:Ootko kylvettänyt levyjä öljyssä vuorokausi ennen käyttöönottoa?
28.11.2011 17:36
pbt kirjoitti:Throttle kirjoitti:Osta laatikkoöljyksi ATF öljyä mikä omaa FLM luokituksen (Ford Lincoln Mercury)
Kuulemma parhammistoa mitä saa.
Toisaalta vakiokytkin kyllä pitää kovien virien kanssa myös.
Anteeksi nyt vaan mutta mopon laatikot on ihan sama mitä öljyä sinne laittaa itellä oli jotaki 2t öljyn ja peräöljyn sekotusta joskus eikä mitään ongelmia ja ei ole varaa ostella joitakin öljyjä jokka maksaa 10 euroo litra. Kerran jo jouduttu kytkin uusimaan. Alkuperäset levyt varmaan olis vieläkin ku tipahti se keskitys ruuvi pari vuotta sitte eikä mistään meinannu löytää. Niin siis nyt olevat levyt on jokku helekatin tarvike levyt. Nyt en muista varmasti merkkiä mitkä oli mutta muistaakseni ne oli metrakitit?
28.11.2011 18:10