21.3.2015 12:51
21.3.2015 13:37
22.3.2015 22:55
24.3.2015 16:22
24.3.2015 20:46
24.3.2015 22:21
25.3.2015 9:45
nevssons kirjoitti:En ihan mee vannomaan mutta mie muistelisin että tyhjäkäynti piiri toimii ja säätyy ihan samalla perjaatteella kuin PWK:oissakin?
25.3.2015 16:56
25.3.2015 18:20
Nyt kun ymmärrät miten kaasuttimes tyhjäkäyntiseos muodostuu, osaat varmaan korjata ongelman .nevssons kirjoitti:Mikä sitten ajaa katseet pois bensalinjan syyttämisestä on ihan se havainto että mokoma kuumenee ihan tyhjäkäynnilläkin tavanomaista nopeammin.
25.3.2015 19:46
rossipoika kirjoitti:Tuossa perinteisessä ilmaruuvityyppisessä ratkaisussa on sellainen erinomainen ominaisuus, että se tuottaa huomattavan rikkaan seoksen kun kaasu äkillisesti suljetaan kovilta kierroksilta. Seosruuvi ratkaisu ei näin toimi ja on siksi suorastaan käyttökelvoton 2T koneissa.
rossipoika kirjoitti:SEOSRUUVILLA pystyy säätämään vain tyhjäkäyntipiiristä tulevan tavaran määrää.
25.3.2015 19:53
25.3.2015 22:03
15.7.2015 22:01
18.7.2015 21:07
19.7.2015 18:43