Iltaa arvon motot.netin väki, pienen hiljais elon jälkeen. Eli vanha Piaggio meni osiksi, siitä hyödynnetään alusta,jarrut,moottori jne. Uutena aihiona toimii Uudenmallin Piaggio Nrg(Avk papereilla).
Syy tämmöiseen ratkaisuun oli että loppu tekeminen tuon kanssa ja ilmanvastus alkoi käydä turhan suureksi(katteettomuus). Kuitua taikka pakkelia tässä ei tulla näkemään, yritetään pitää mahdollisimman "sleepper" tyylisenä. Katteille ei tähdä kuin pakolliset muutokset että osat saadaan istumaan. Väritys tulee olemaan Malossin värit, eli punainen,oranssi ja fluori-keltainen.
Entä sitten tekniikka? Tekniikka muuttuu isommalla kaasarilla,isommalla läppärungolla ja lohkoja hierotaan vielä hitucen. Samalla tehdään koneremontti kun kone on levällään. Eli uusi mäntä, kaikki uudet laakerit, uudet tiivisteet, uudet stefat. Näillä eväin tavoite on yli 25 hevosta takarenkaalta, mikä on mahdollista saavuttaa oikeilla säädöillä. Tämän jälkeen aletaan harkitsemaan hassukaasuja(tai onhan ne pitkään pyöriny mielessä). Märkäsarja siis...
Projekti on tällä hetkellä ihan hyvällä mallilla. Runkoon tehty tosi pientä kevennystä ja hitsattu Aeroxin syylärille kiinnikkeet(Piaggion syyläri on lähes puolet pienempi). Huomenna ois tarkoitus saada hieontapohjamaalit katteisiin. Pintaväristä en ole vielä varma maalautanko vai alanko itse sotkemaan.
Melkeen kaikki osatki olen saanut haalittua kasaan, joitakin pieniä osia vielä uupuu. Olisin kyllä kerenny saada ajoon vielä tälle vuodelle mutta ei ole tarkotus tehdä kiireellä/hosumalla nii tämä ei liiku tänä vuonna, paitsi dynossa. Tekstia tuli sen verran nii kuvat kertokoon loput, yritän päivittää ahkerammin....