Ööh, siis tuossa oli jo valmiiksi sähköryyppy ja kaasari on mikuni niin ei tietoa yhteensopivuudesta phva:n ryyppyjen kanssa vai mitä tarkoitit?
Kaivoin tossa leiponeen narakupytyn naftaliinista ja rupesin sen kanssa suunnittelemaan viilausta, sen pitäis olla identtinen tuon kiinni olevan tnt pytyn kanssa. Eipä tolle kyllä kauheasti voi mitään tehdä, pakoaukon leveyden mittasin pariin kertaan ja se oli jo valmiiksi 70% joten enpä taida yhtään leventää siitä enää, käyttömopo kun on. Lähinnä vois tuosta aukon alareunasta leventää kun tuo on semmonen jännän muotonen että alhaalta kapeampi ja ylhäältä levein. Pakoaukon korkeus taitaa olla 17mm ja asteita oli joku 180 kun joskus mittasin, mutta epäilen että tuossakin pytyssä saattaa olla se ongelma että aukot eivät aukea alakuolokohdassa kokonaan, niin pyttyä korottamalla saa lisättyä sekä paon että huuhteluaukkojen ajoitusta eikä aukkoja tarvitse mennä korottamaan, mutta ongelma on tuo pytyn koneistaminen kun yläpäästä pitäisi saada pois jos pyttyä korottaa.. Mäntää kun pikkasen viilais niin ajais saman asian mutta ei oikeen houkuta sekään
Mutta se kannenlasku oli päällimmäisenä mielessä, pitää mitata squishi ja jos on yli millin niin ei muuta kun kannelle runtua.. jospa silläkin sais tuota kulutusta alas, se muuten on nyt tarkalleen 3,89l/100km @ tuppi nurin kiihdytys ja 52km/h matka-ajo, ihan hyvin sanoisin