Asettelin tankin paremmin penkin alle että bensaletku menee alaviistoon kaasaria päin. Ahdasta oli, mutta vakiotankin sai toimivaksi tämmöisessä laitteessa.
Jatketun jarruvaijerin sain asennettua.
Vakiojarrun kierretanko on kiinnitetty kaksiruuvisella nipalla uuteen metritavara vaijeriin ja jarrukahvan puolen nipan sai tilattua kun otti vaan mitat.
Mittanauhalla mittailin aikoinaan paljonko keskiöstä otetaan pois ja tilaa jäi jarruvaijerille pari milliä kulkemaan vanteen vierestä.
Virallisen lattiakatteen ja jalkatilankatteen asensin ja siistin sähköjä.
Etukate puuttuu edelleen ja jalan jousi pitää vääntää paikalleen.
Pakoputki on tehty marteliuksen 32mm paksusta ja päädyssä minicrossin änkkä. Vetäsin kuumakestomustan värin punasen sijaan putkeen.
Perä alkaa olla lippoineen putkineen lennokkaan näköinen ja keulaankin on tulossa samaa tyyliä.