Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Suzuki PV + AM6 kone + Nitrot + Parma = ei hyvä :s

10.10.2015 14:56

sama täällä
Viimeksi muokannut Ledinauha päivämäärä 13.10.2015 16:17, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Ei lainata edellisiä viestejä.

Re: Suzuki PV + AM6 kone + Nitrot + Parma = ei hyvä :s

10.10.2015 15:51

Täälläkin ootetaan parmankäynnistystä :)
Viimeksi muokannut Jege24 päivämäärä 13.10.2015 20:33, muokattu yhteensä 2 kertaa

Re: Suzuki PV + AM6 kone + Nitrot + Parma = ei hyvä :s

13.10.2015 16:09

Täällä odotellaan että saadaanko taas yksi hajonnut/projektina eteenpäin myyty parma aikaiseksi. :roll:

Nomuttajoo, oishan se ihan kiva kahtoa että miten tommonen myytin maineessa oleva pytiskä jaksaa pärpättää. Toki se vaatii sit oikeat säädöt, oikean ennakkokäyrän ja oikeanlaisen putken; ihan siis jo ilman mitään kaasujakin.

Sanoisin että (laajakaista)lambdalla sun on aika turha alkaa tota säätämään, kaasuilla tai ilman. Kakstahti on yleensäottaen osittain seosjäähdytteinen, vaikka sielä miten olisi tuplasyyläriä ja hienoilla nimillä varusteltuja jäähdytysnesteitä. Ts. veikkaisin että lambdalla saat säädettyä mäntään reiän tai sitten anturi ei anna järkeviä arvoja kakstahtiöljyn vuoksi. Hommaa ennemmin EGT-mittari ja penkkiaikaa. Mittari varoittaa mäntäpistiäisestä ja penkissä saa sitten säädettyä kivasti säädöt kaasuille ja ilman.Penkki löytyy, riittävää korvausta vastaan myös säädöt. ;)

Tässä pieni teaseri siitä miltä ton penkitys vois kuulostaa: klik

Re: Suzuki PV + AM6 kone + Nitrot + Parma = ei hyvä :s

13.10.2015 16:16

Ison_miehen PV:n penkitys oli kyllä mukavaa kuultavaa poksahdukseen asti, vaikka itse olinkin kentän reunalla kuuntelemassa. :lol:

Laitahan tosiaan mieluusti ihan ekana vaikka nyt se kone kasaan ja säätöihin ilman mitään kaasuja? Yhtäkään täysin toimivaa ja oikeasti hyvin rakennettua parmakittivekotinta kun ei taida olla olemassakaan? Vuosi takaperin näin yhden DT:n parmalla, näytti melkoiselta patentilta ja mm. kannen välistä pursusi tiivistemassaa. Yllättäen sekin leipoi ja osina eteenpäin. :roll:


EDIT: tosiaan kaikenlaiset "tää : D" -huutelut voisi jättää pois, ei kontribuoi mitenkään topicciin. Aloittaja oletettavasti päivittää ketjuaan kunhan laite edistyy ja muistaa päivitellä.

Re: Suzuki PV + AM6 kone + Nitrot + Parma = ei hyvä :s

14.10.2015 19:29

Joo, kaikki aikanaan! Just sain päivitettyä tätäki topiccia ku unohdin kokonaan ruotsinreissun jälkeen :lol: Mutta toki eka säätöihi ilman kaasuja ja sit katotaa millä suuttimillä tulee kestämään... :roll: Aika paljon lukenu noista nosseist et miten ja minne asennetaan yms sen tekniikasta. Mutta tää onki eka kerta käytännössä :D Toivottavasti jaksat saurata.

-Oscu
Viimeksi muokannut Ledinauha päivämäärä 14.10.2015 20:50, muokattu yhteensä 2 kertaa
Syy: Ei lainata edellistä viestiä.

Re: Suzuki PV + AM6 kone + Nitrot + Parma = ei hyvä :s

15.10.2015 13:33

Odotan innolla. ;)

Onko tässä vakio kampura ja minkälaiset petilaakerit?

Ps. Otahan videoo, kun testissä tämä? :eek: :lol:

Re: Suzuki PV + AM6 kone + Nitrot + Parma = ei hyvä :s

15.10.2015 14:57

Päivitä mielummi uutena viestinä ku tuoho alkuu kun kaikki ei oo tottunu siihe.

Re: Suzuki PV + AM6 kone + Nitrot + Parma = ei hyvä :s

15.10.2015 15:54

joo vois kokella tota ja tottakai otan videolle :D

Re: Suzuki PV + AM6 kone + Nitrot + Parma = ei hyvä :s

17.11.2015 18:12

Veto hävitty?

Re: Suzuki PV + AM6 kone + Nitrot + Parma = ei hyvä :s

19.11.2015 6:47

Tuleekohan koskaan valmiiksi? Harmi jos ei:/

Re: Suzuki PV + AM6 kone + Nitrot + Parma = ei hyvä :s

19.11.2015 15:55

Mua ainaki vituttas jos ois helvetisti mättäny rahaa tämmöseen vehkeeseen ja siten motivaatio loppus ku seinään?