Täällä odotellaan että saadaanko taas yksi hajonnut/projektina eteenpäin myyty parma aikaiseksi.
Nomuttajoo, oishan se ihan kiva kahtoa että miten tommonen myytin maineessa oleva pytiskä jaksaa pärpättää. Toki se vaatii sit oikeat säädöt, oikean ennakkokäyrän ja oikeanlaisen putken; ihan siis jo ilman mitään kaasujakin.
Sanoisin että (laajakaista)lambdalla sun on aika turha alkaa tota säätämään, kaasuilla tai ilman. Kakstahti on yleensäottaen osittain seosjäähdytteinen, vaikka sielä miten olisi tuplasyyläriä ja hienoilla nimillä varusteltuja jäähdytysnesteitä. Ts. veikkaisin että lambdalla saat säädettyä mäntään reiän tai sitten anturi ei anna järkeviä arvoja kakstahtiöljyn vuoksi. Hommaa ennemmin EGT-mittari ja penkkiaikaa. Mittari varoittaa mäntäpistiäisestä ja penkissä saa sitten säädettyä kivasti säädöt kaasuille ja ilman.
Penkki löytyy, riittävää korvausta vastaan myös säädöt. Tässä pieni teaseri siitä miltä ton penkitys vois kuulostaa:
klik