Skoba pitää tosiaan saada myytyä ennen Derbin ostoa. Suurin este myynnille taitaa olla (suuri hinta
) ei vaan sähköstartti. Solikan saadessani siinä ei toiminut sähköstartti ollenkaan. Nappikin oli vedetty katteen alle piiloon. Osasin paikantaa
startin josta menee kaksi johtoa plussa ja miinus.
Kysymys kuuluu: Mitä laitteita starttiin kuuluu? Rele, sulake? Ja minkä näköisiä moiset laitteet ovat? Pyörässä oli tosiaan johtoja yhdistetty "jeesus"teipillä ja muka myyntikuntosena ollessaan puuttui koko ilmansuodatin. Mutta kauppoja en kadu koska vaihtajalle meni ruosteinen pätkivä Rieju
Miten voin testata onko koko sähköstartti sökö? Voiko vetää sille virrat jostain. Yleismittarilla osaan kyllä paikantaa minne asti virta etenee. Yksi idea olisi rakentaa uus nappi ja vetää akulta virrat sen kautta startille. Virrat kiinni sillä voisi pyörittää starttia mutta ei se käyntiin lähtisi ilman virtoja.