Noo eipä tuo Bilteman villa nyt niin kallista ole että sitä ei vois hakee tosta naapurista lisää jos sattuu loppumaan
______________________________
Jees, 8h hereillä ja niistä 7h tallissa...
Eli mistäs alotetaan, no sanotaanko näin että pientä takapakkia saatto tulla tän päiväsen tutkimisen ansiosta, mutta on myös pari pientä plussaa.
Ensinnäki, heti alkuunsa asentelin ton YX lohkojen ja yläkerran kanssa paikalleen, että näki miten istuu runkoon ja osuuko lauhari mihinkään. Etuloksua siirtämällä sai sopimaan juuri kivasti paikalleen.
Toisessa kuvassa näkyy kun on loksu paikallaan. Alle 5mm tais jäädä väliä, ja mahtuu kääntymään ilman hipaisuakaan.
Sitten ne paskemmat puolet: ensinnäkin pitää ostaa vielä imukaulan kääntölevy, kaasari ottaa runkoon ja sitä ei saa sovitettua vakioputsarin imutorveen vai mikä onkaan. Liian kapea sisähalkaisija ja tulee liian pitkälle. Tälle jo keksin jonkin toisen tavan miten otetaan ilmaa vakioilmanputsarinkotelosta. Toinen takapakki oli putken kiinnitys, tottakai putken pitää olla crf kiinnityksellä ja kansi on klx kulmassa, ei sopinut kunnolla paikoilleen. Kolmas takapakki oli kytkinkopan aiheuttamat murheet, nimittäin takajarrunjousen jokin kiinnityspalikka taitaa ottaa kiinni ja moottorin oikea yläkiinnikekkään ei kaukana ole...
Sitten jotain muuta: lauharin paluu letkua lyhensin ja nyt on juuri sopivasti sekä otin käppärinkahvan pois. Hauskinta oli kun lopeteltiin sasumeilin kanssa niin huomasin että etujarruun oli tunto palautunut itsestään
Viime kerralla siis karkasi paineet ja tänään olivat normaalit.
Sitten jotain yleiskuvaa
Joku päivä jatkuu kun tulee osia postiin...