-Cubeko- kirjoitti:Ja Kakkutukalle viel et se putsari oli niin vitulline kyllä vaihtaa, puol mopoo pitää atomisoida et saa sen lootan ulos. Kaikesta koitetaan tehä liian kompaktia nykyisin ._.
Tiedän, useemminkin putsarin irrottaneena. Siinä kannattaa ottaa kaikki takahäkistä irti ja silleensä, helpoin tapa. Vakioputsari on kuitenki ehdottomasti paras vielä teharilla ettei kummempaa tarviis tehdä. Ja mites tuo kaasarin kanssa noin kävi? Onko noi detsin vakiolortot niin paskaa laatua olevinaan vaikka delluja nekin on? Mullakin levis kaasari, tosin en tiedä johtuko konerempan tekijästä joka putsasi kaasarin vai itse säätäjästä..
Tuo +12k rpm kierto tuntuu kyllä aika mahdottomalta
Tosin se mitä koneesta saadaan ulos on ihan eri asia kuin paikallaan kierto.
Pakko kai tätä on seurailla, tuttuja nää detsit ja kokemuksen kautta voin sanoo että tee perkele huolellisesti! Kantapään kautta oppinut, enkä halua jakaa onnea muille