Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.
13.1.2013 19:35
Nyt on tullut vähän edistystä: tankkiin tein uuden korkin ja paine koteloo tein vähän mutta ei ole vielä valmis
14.1.2013 23:58
Laitteleppa kuvaa sitten
22.1.2013 23:33
Nyt on tullu edistystä ku kerranki on kerinny tekemää projektei.
Siitä tankin korkista en ottanu yksittäistä kuvaa mutta näkeehän sen tosta toisesta kuvasta. Putkenkin tein tänään mutta pari saumaa jäi viimeistelemättä. Seuraavaks pitäs ruveta kantta avartaan. Pari kuvaa vielä lopuksi.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
23.1.2013 0:54
Vaikuttaa kyllä kohtalaisen häröltä
23.1.2013 14:03
Jos lokitekin turpoprojussakin on melko varmasti (ainakin laskujen mukaan) liian iso turpo niin tässä se sitte vasta onkin... Ootellaan kuitenkin testejä joissa sitten selviää kuin paljon tuo ahtaa, vai ahtaako mitään.
23.1.2013 18:42
_rieska_ kirjoitti:Ootellaan kuitenkin testejä joissa sitten selviää kuin paljon tuo ahtaa, vai ahtaako mitään.
Jos turbo pyörii ja kone käy, toimiihan se.
Ainakin jos kattelee 98% kaikista turbomankivideoista youtubessa, homma menee juuri noin. Mites sitten todellisuudessa..?
...Ensisauhuja odotellessa..
23.1.2013 19:24
...muistetaan kuitenkin Taiteellisen Wirittämisen Metodi.... siinä perspektiivissä nämä projektit onnistuu täydellisesti!
11.2.2013 1:05
Vähään aikaan ei olekaan edistystä tullut mutta tänään illalla vähän inspiroiduin ja kasailin mankia vähän. Vähän osiakin on tullut hankittua :4" vanne,2 2.75" vannetta ja turbo jonka pakosiipi on vähän kahden euron kolikkoa isompi

joka on 1.8 diesel mondeosta. Tarkotus olis tehä vielä n.5" levee takavanne ja hommata joku m--profiili kumi eteen. Muutama kuva vielä
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
11.2.2013 1:20
Millon ensisauhut
11.2.2013 17:20
Mahtaa olla melko mielenkiintoinen ajettava
12.2.2013 0:17
Ensi sauhut olis tarkotus saada ens viikolla ku on hiihtoloma ja kerkee tekeen hieman tätäkin projektia. Tänään sain tehtyä öljyn paluu putken lohkoon. Enään on jäljellä paine kotelo ja tankin paine letku.
12.2.2013 23:43
kertokaas mulle tietämättömälle miten kaasarin painekotelo oikein toimii käytännössä kun mitä nyt kuvasta ymmärsin niin turbo ahtaa kaasaria, jonka luulisi toimivan alipaineella?
13.2.2013 16:55
Kaasutin on kotelosa jolloin jokapuolella on sama paine. Bensanpaineita vaan nostetaa
13.2.2013 19:49
kiitos nyt tiedän mut eikö ois yksinkertasempi jos kaasari ois ''turbon takana''
13.2.2013 22:30
Oishan se, mutta siinä on ongelmana viiveet ja se että kone imee oljyä turbon siiven välistä jos ei ole mitään ohitusta niinkuin jossaki autoissa jossa tuommonen on vakiona. En minä ainakaan yksinkertaisinta ratkaisua toteuta, vaan se millä tulee paras toimivuus.