Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.
8.11.2012 12:29
Eli
Laakerit,stefat, mäntä ja kampura. Mistä nyt sitten tiedän mikä sopii tohon Rabasaan?
Ja jos jollakin sattuisi olemaan ylimääräinen takakate vasemmalle puolelle kohtuu hintaan. Eturenkaasta tuli myös soitto. Ei pysty korjaamaan täytyy hankkia uusi. Tarjosivat 2009 vuoden derbin eturengasta.
9.11.2012 22:21
Mmakkee kirjoitti:tunturi97 kirjoitti:niin tottakai ton ikäseen koneeseen pitää kaikki sisuskalut uusia...myös kytkinpuolta ja vaihteistoakin remppaisin
Miksi vaihteistoa pitäis rempata välttämättä jos kunnossa? Yleensä laatikko on ihan hyvässä kunnossa vaikka ois kuinka paljon kilometrejä.
Just remppasin vanhan peeveen koneen millä rullailtu abaut ihan helvetisti niin laatikko oli kuin uusi.
Kotkan koneen rempannut kaks kertaa ja laatikko ollu molemmilla kerroilla hyvä. Ja on vaihettu raakana.
Osaakko suomea? "remppaisin" = MINÄ tekisin
9.11.2012 22:24
niin vaihdakko kytkinlevyt ja -jouset?
tuohon alla olevaan viestiin että eihän tässä kukaan ole kimpaantunut
Viimeksi muokannut tunturi97 päivämäärä 10.11.2012 13:34, muokattu yhteensä 1 kerran
9.11.2012 22:25
Ei tarvitse kimpaantua vaikka joku kyseenalaistaa sinun mielipiteesi järkeviä argumentteja käyttäen. Myöskään tuplapostaaminen ei ole tarpeellista.
10.11.2012 10:47
Harkitsen
kytkinjousien
kytkin levyjen
mäntäsarjan
tiivistesarjan
laakereitten
palautusjousen
ja kampiakselin hankkimista. Ei paljon kokemusta moottori asennuksista jouset kerran vaihtanut kaverin mopoon. Mutta taitaa olla halvempi vaihtoehto jos tekee itse?
10.11.2012 12:19
Huomattavasti halvempaa kun teet itse. Eikä se pitäisi olla kovinkaan vaikeaa. Tietopankista löytyy kaikkiin muihin ohjeet, paitsi kytkimen huoltamiseen. Kytkimessä pitää muistaakseni olla vain tarkkana, että prikat ovat kaikki oikeilla paikoillaan
10.11.2012 13:45
Kannattaa ottaa kuvia samalla kun purkaa moottoria niin on helpompi kasata takaisin kun katsoo kuvista mallia.
Tuolta muuten löytyy kampiakseleita
http://www.moto-hame.fi/index.php?main_ ... =67_70_624
15.11.2012 14:25
Mistä vois löytyä Räjäytyskuvia?
19.11.2012 18:57
Miksi vaihtaa koko kampiakseli? Eihän limput itsessään mene miksikään, ellei jouku huono purkaja tuhoa kierteitä tai kiilauraa. Eikö tule halvemmaksi vaihtaa kiertokanki, jos siinä edes on väljyyttä?
21.11.2012 17:13
Oletko muuten vieläkään saanut katetta korjattua?
Jos et niin tuosta voisi olla apua
viewtopic.php?f=33&t=48663
21.11.2012 20:06
a-ku kirjoitti:Miksi vaihtaa koko kampiakseli? Eihän limput itsessään mene miksikään, ellei jouku huono purkaja tuhoa kierteitä tai kiilauraa. Eikö tule halvemmaksi vaihtaa kiertokanki, jos siinä edes on väljyyttä?
Kyllä sekin kuluu. Stefa kaivertaa uran ja loppujenlopuksi stefa ei enää pidä ja hajoaa heti. Laakeripesä väljistyy..
22.11.2012 18:39
Eteneekö tämä proju ennen juhannusta?
22.12.2012 11:00
On ollut tässä ajan puutetta. En ole ehtinyt tekemään juurikaan mitään. Eturengas on nyt hankittu ja uusi takakate. Kaikki katteet ja runko on hiottu mutta koska autotallissa on 5* siellä on huono maalata. Yritän löytää maalaukseen sopivan paikan kun ehdin.
Laitan sitten päivitystä kun hommat etenee.
Hyvää Joulua!
-Lapa14-
22.12.2012 20:39
tiedätkö missä järjestyksessä on cdi:n johdot kyseisessä vehkeessä?