10.6.2012 0:19
Ja ajomukavuus tulee kyllä kärsimään vähäsen jos meinaat 3-numeroista huippunopeutta
10.6.2012 0:42
10.6.2012 11:11
Betaversio kirjoitti:Ja muuten: En laittaisi 26mm kaasaria plusuun kovin helposti. Tai ainakaan sellaiseen plusuun minkä voi tehdä ihan viilaamalla. Jos on isompia modauksia tehty niin asia voi olla eri. Tuosta 22 millistä voi olla järkevää isontaa sitten kun se 110kmh rupeaa paukkumaan rikki.
Minkälaiset ajoitukset huuhteluilla ja imulla on? Onko imupuolen viilauksista kuvaa? Lisäksi olen havaitsevinani ristiriitaa 9000rpm:lle tulevan putken ja 19mm/195 asteisen / ~11-12krpm pakoaukon välillä... Jos blair-laskuriin laittaa kierrosluvuksi 9krpm, tulee aika äkkiä liika pitkää tötteröä...
Eipä siinä, malttia vaaditaan että saa tehtyä kaiken huolella. Varsinkin pytyn viilaukset voi kusta pelkästään siihen ettei viitsi ajatella asioita loppuun asti. Ei ne ajoitusmittaukset kasatusta koneesta ihan turhia ole
10.6.2012 13:34
VinskiMo kirjoitti: Gianellikin toimi paremmin
10.6.2012 21:47
10.6.2012 23:00
Palezu kirjoitti:Voin antaa muutaman oman vinkin tuohon putken tekoon jos on apua. Jos blairexhaustilla suunnittelet niin tehoaluetta ei kannata mitoittaa liian alas, tulee järjettömän pitkä rööri, ei välttämättä kovin tehokas ja ei välttämättä passaa pytynkään kanssa kovin hyvin yhteen. Itse laitoin laskuriin tehoalueeksi 8000rpm ja otti piikin 5500-6000rpm joka on käsittääkseni suht alakiertonen. Tuo on tosiaan tärkeä että se mitoitettu tehoalue vastaa pakoaukon ajoitusta. Ja keskiosan kerroin, 2.2 kertoimella ei ottanut piikkiä vaan väänsi aika tasaisesti ja veto parani sitä mukaa kun kierrokset nousi, mutta 3.0 kertoimella vääntö ei ollut mitenkään tasainen vaan alle 5500rpm vääntöä ei ollut käytännössä yhtään mutta heti siitä ylöspäin hirveä piikki. Jollain 2,7-2,8 keskiosalla tulisi varmaan hyvä kompromissi putki. Siinä pari omaa kokemusta jos auttaisi
11.6.2012 17:39
VinskiMo kirjoitti:No eipäs höpöjä puhuta, axan jämäkkä alusta alla! NO EI :D Eli alusta on ihan kaamottava, ajaminen on kiikkerää ja tuollasen painopisteen myötä myös keulii TODELLA herkästi, malossilla heitin jo yli tehopiikillä kun en jaksanu laittaa takajarrua kiinni Ketterä se on ja ihan mukava ajaa tuonne 50km/h asti, sen jälkeen alkaa vitunmoinen vatkaus ja vitkutus kaikkialta ja kyllä pelottaa meno!
VinskiMo kirjoitti:Tosiaan onko jollakin ideaa millaset laakerit ja laakeri karat isken tohon että tuo klappaus loppuu
VinskiMo kirjoitti:Onko jollain ideoita miten saan ton keula klapin pois + mistähän löytäis puslat toho ax swingiin?
11.6.2012 18:36
SellYourSoul.90 kirjoitti:VinskiMo kirjoitti:No eipäs höpöjä puhuta, axan jämäkkä alusta alla! NO EI :D Eli alusta on ihan kaamottava, ajaminen on kiikkerää ja tuollasen painopisteen myötä myös keulii TODELLA herkästi, malossilla heitin jo yli tehopiikillä kun en jaksanu laittaa takajarrua kiinni Ketterä se on ja ihan mukava ajaa tuonne 50km/h asti, sen jälkeen alkaa vitunmoinen vatkaus ja vitkutus kaikkialta ja kyllä pelottaa meno!VinskiMo kirjoitti:Tosiaan onko jollakin ideaa millaset laakerit ja laakeri karat isken tohon että tuo klappaus loppuuVinskiMo kirjoitti:Onko jollain ideoita miten saan ton keula klapin pois + mistähän löytäis puslat toho ax swingiin?
Korkeudesta 15cm veks niin rupeaa rauhottumaan, ja onhan se aerodynamiikan kannaltakin kivempi.
Vanteet rihtaukseen jotta ei ole heittoja, vaikka vielä tasapainotat sen sinnepäin niin loppuu ravistus ja lotkutus.. Mukavempi sitten luukuttaa kahtasataa.
Keulaan laakerit mallia uudet, ehjät ja oikein asennetut, pitäs parantua sillä.
Puslista voisit ottaa vaikka mitat mitä se vaatii ja vertailla vaikka tavan peeveen pusliin jos löytyis sopivaa. Jos ei löydy niin vaikka nylonista sorvaten.
Eipä mitiä, pistä saxi kulkee.
11.6.2012 19:42
11.6.2012 21:38
jake--- kirjoitti:Juu 10mm takahaarukan akselihan PV:ssä on.
12.6.2012 21:41
13.6.2012 16:17
13.6.2012 17:12
jake--- kirjoitti:Nopeiten saisit noitten puslien mitat tietoon kun otat puhelimen käteen ja soitat johonkin liikkeeseen jossa myydään niitä, kuten myös muittenkin osien mittojen kanssa.
17.6.2012 1:16
17.6.2012 20:03
VinskiMo kirjoitti:Niin joo ja kiinnihhän tulee 80cc viilattu (19mm/70%) jonka kaveriks malossin 1 renkainen mäntä.