No niin hieman tapahtunut pösöön. Sain viimein laitettua nuo Cr:n katteet kiinni. Oli kieltämättä vaikeampi homma noilla tukevimmilla katteen kiinnikkeillä kun niitä ei voinut väänellä kuin reikänauhasta tehtyhä kiinnikkeitä. Sain mää ne kumminkin laitettu
, eihän siinä kestänyt kuin 5 tuntia. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa joten laitetaanpa pari kuvaa:
Laadusta vastaa Nokia 3720. Kuvista ei kyllä näy takakatteiden epäsymmetrisyys mikä aiheutti ongelmia, mutta sain ne lopulta kohtuu hyvin paikoilleen, mutta niitä ei saanut täydellisen symmetrisiksi joten jouduin tekemään kompromissin minkä takia vasen takakate tulee n.1cm enemmän ulospäin ja on hieman erimuotoinen, mutta paremmaksi sitä ei saa
Saa kelvata. Takavilkkujen paikkaa vaihdoin myös ja mielestäni tuo nykyinen paikka on ihan hyvä tosin minivilkut ois ihan hyvä olla
Pidemmän takahaarukan pösö kyllä tarvis, mutta kun ei ole mahdollisuutta pidentää niin saa pysyä vielä tuo vakio.
(Hieman lyhyt tuo haarukka on, mutta kuva myös hieman hämää)Kuidutustarvikkeet sain niin voi alkaa suunnittelemaan pohjapanssarin ja underin tekoa. Sopivat kiinnikkeetkin löytyivät puuilossa(paikallinen sekatavarakauppa) joten nyt se vain pitäisi tehdä. Underin kuidutuksen ei pitäisi olla vaikeaa, mutta tuo pohjapanssari on vaikeampi kun siinä on tuollainen mutka. Osaisko joku neuvoa mikä ois paras tapa tehdä tuolle pohjapanssarille muotti kun siinä pitäisi olla melko jyrkkä, tasaisesti kaartuva mutka. Ei ole aiempaa kokemusta kuidutuksesta niin siksi kysyn. Lähinnä mietin, että mistä tuo muotti kannattaisi tehdä?
Ja rajoitin saatiin viimein toimimaan vaikka ei kyllä keksitty vikaa siihen. Nyt tosin ei pitkien merkkivalo toimi, mutta hällä väliä kunhan tuo muuten toimii. Pösöönkin on alkanut ilmaantua jänniä oireita kun nyt kävin ajamassa niin aluksi tuntui, että koko vehje olisi ihan tukossa kun ei kulkenut kovin hyvin, mutta sitten kun ajoi jonkin matkaa niin alkoi toimia paremmin. Vaikuttaa siltä kuin kävisi laihalla ja se voi hyvinkin olla mahdollista kun oli nollassa lämpötila, mutta hommaa sotkee se, että tuohon ilmaantui taas tuo ongelma, että tyhjäkäynnin yläpuolella ei kierrä puhtaasti vaan kuullostaa aivan röpötykseltä, mutta sitten alkaa booamaan. Eli siis laihalla käy. Se vain ihmetyttää, että kaiken järjen mukaan vähän ryyppyä antamalla koneen käymisen pitäisi parantua, mutta se vain huononee mikä taas viittaa liian isoon suuttimen. Jotenkin on sellainen kutina, että tuo alkaa toimimaan paremmin lämpimällä ilmalla kun viimeksi kun säädin kaasaria, säädin sen siten, että se oli aika hyvä jossain 10 asteessa, mutta sitten kun lämpötila laskee niin vetää laihalle, mutta ei kumminkaan ole niin laihalla, että ryyppy parantaisi toimintaa vaan ryypyn käyttö vetää seoksen rikkaalle ja ei toimi sen paremmin, mutta tiedä siitä sitten