15.12.2009 23:03
2.1.2010 21:11
4.1.2010 11:40
9.1.2010 14:42
17.1.2010 15:34
Nalle Puch kirjoitti:Pari kommenttia ja kysymystä tuli mieleen: Takahuuhtelun fiksaus männän kautta on varmasti hyvä juttu jäähdytyksen kannalta. Sitten voit myös varmaan käyttää ikkunallista Malossin mäntää (tai GeePeeäMmää), jotka lienee kestävämpiä kuin kinkkiversiot. Entäs nyt kun pakokanava on suora ja lyhyt, aiotko survaista pyttyyn pari pakoaukkoa lisää? Ja mainitsit tehneesi laskelmia tehokäyrän muodosta yms. MOTAn esittämiin arvioihin tehokäyrän muodosta, kuten varmasti tiedätkin, kannattaa suhtautua pienellä varauksella.
20.1.2010 21:12
Noissa kireämmän puoleisissa padoissa on pakoaukot parhaimmillaan todella leveällä, vaikka tuossa http://www.scootertuning.net/showarticle.php?ID=50 . Samantyyppistä ratkaisua on tarkoitus kokeilla omassakin projektissa.Tuna-71 kirjoitti:Ja pakoaukkojen määrä pysynee ainakin tällä pytyllä ihan yhdessä kappaleessa. Tuo pyttyaihiohan tuli mukaan kylkiäisinä ja viilailtuna jo aika leveäksi paon osalta. Jos siihen triplapakoja aikoisi, niin mentäisiin kyllä jo reilusti päähuuhtisten päällä, ja siitä nyt ei liene kovin paljoa etua. Ehkäpä seuraavaan pyttyyn voisi triplan väsäilläkin.
Näinhän se on. Noilla pääsee ensi alkuun edes suunnilleen kartalle ja mahdollisesti parhaimmullaan aika tarkkoihinkin tuloksiin.Tuna-71 kirjoitti:Ja mitä siihen tehokäyrän muodon ja laajuuden laskemiseen tulee, niin tokkopa siitä haittaakaan on, jos tietää paremmin mitä ollaan tavoittelemassa. MOTA:n tarkkuus kyllä tiedetään, mutta onhan sekin silti tyhjää parempaa.
7.7.2010 22:04
6.9.2010 16:04
30.11.2010 20:34
30.11.2010 22:12
30.11.2010 22:32
Tuna-71 kirjoitti:Sarven projekti säikäytti niin, että piti lähteä tallille hytisemään.
30.11.2010 23:58
1.12.2010 0:13
Tuna-71 kirjoitti:Sarvelle:
Hyrskytinkös sen männän puhkeamisen aiheutti, vai mikä? Teetkös muuten valun hiekkaan, kipsiin vaiko mihin? Painevaluna vaiko painovoimalla?
1.12.2010 23:41
2.12.2010 16:35