patesieni kirjoitti:Laitas ihmeessä muistakin peleistä kuvaa tänne
Ja tuo rauta on aika hirveen näkönen ku on noin levee ja muutenkin iso. Että tee joku vähän sirompi tai ota kokonaan pois !
Emmä kehtaa kaikista laittaa kun muuten täälä ei mitään muuta mahdu olemaan
Joo mietin jotain sen raudan menoks jossain välissä.
Mutta joo laittelen tähän pikku hiljaa sit juttuja muistaki vehkeistä mut koitan pitää linjan tässä pää projektissa...
Tosiaan tämmöset tuli hommattua tohon SKotar1:in;
Eli aidot kisa sliksit
En ole vaan vielä päättänyt että laitanko niitä vanteille?
Muuten tuli tehtyä skotarin keulan sovitus paloista piirrustukset että sais nekin vielä tämän viikon aikana valmiiks.
No mutta listataas tähän nyt nämä minun härvelit;
-Ktm exc 450 Supermoto, valkokilpi (a2 pärrä jahka saan kortin aikaseks korottaa)
-Husaberg 501 FE, semmonen ikivanha valkokilpinen husabergin enska jota en saa edes käyntiin...
-Suzuki SAX1, eli S1 ja AX ristetytys, tällä on ajettu 109km/h viime kesänä, nykyisin sen verta väljä että huiput jää jonnekkin 100 tienoille.
-Suzuki SKotar1, eli tämä nykyinen projekti. Huiput ???km/h, se selvinee vielä tänä kesänä
-Suzuki pv, vakio, melkein vakio kuoseissa. Lähinnä tallista tilaa viejänä...
-Mikroauto Suzuki pv koneella, viilattu 74cc täysläppis tekniikka
-Honda monkey 110cc kaikkea pikku tuuninkia, lähinnä keulimiseen koko värkki
-Skyteam 150cc ainoastaan rälläämiseen ja keulimiseen ja hulluihin kokeiluihin
-Kinkki mönkkäri 110cc lähinnä keulimiseen ja rälläämiseen
-Kawasaki kx 125 valkokilpi, vuosimallia 86. Entinen käyttis nykyisin seisoo vaan.
-Yamaha aerox. Tällä hetkellä menossa osina pois kun alakerta kilkkas liian kiertävän setupin takia.
Sitten löytyy tietysti auto Volvo 240 mutta siitä en viitsi kirjotella enempää kun saatan aiheuttaa pahennusta kun aihe karkailee xD
Niin ja ex härveleitä taitaa olla 36kpl takanapäin joten kaikenmoisista on kokemusta.
Tuossa vielä muutama kuva;
Tuossa on vielä linkki mun youtube kanavaan jonne olis tässä pikkuhiljaa tarkotus alkaa lisäämän enemmän ja enemmän videoita kaikista vehkeistä + tekemisistä koska mun mielestä videot aina täydentää kivasti tekstiä
http://www.youtube.com/user/Ovikilit/feedSaa tilata ja tykätä
Mutta joo, ei enempää kerralla-