19.11.2012 20:13
19.11.2012 20:39
lokitekki kirjoitti:Rupesin tuosa kattoon että oiskohan aution auton porukka osannu laittaa kampuran limput suoraan, niin kyllähän sen näki jo silmällä puolenmetrin päästä että heittoa kummassaki päässä 0.3mm, pitää perhana tilata itelle mittakello että saa suoraan
Mittakello ehotuksia taikka oisko kellään joutilaana?
19.11.2012 21:08
ch-poika kirjoitti:Tai missä kevarissa on yli 40hp tuottavat tehot?
19.11.2012 21:27
Esajuppeli kirjoitti:itselläni kesti 415-ketjut ja rattaat kulumatta:
19.11.2012 21:35
SellYourSoul.90 kirjoitti:-> http://www.tooloutlet.fi/fi/Tuotteet/Mi ... kello/1485
Tossa ei näyttäs olevan pahan hintasia. Autotallikäytössä varmasti just jees.
Josko heittäsit kampuran takaisin niille jampoille ja sanot että eikös tän suoraan pitäny tulla?
19.11.2012 21:59
19.11.2012 23:31
20.11.2012 9:54
20.11.2012 12:53
lokitekki kirjoitti:Rupesin tuosa kattoon että oiskohan aution auton porukka osannu laittaa kampuran limput suoraan, niin kyllähän sen näki jo silmällä puolenmetrin päästä että heittoa kummassaki päässä 0.3mm, pitää perhana tilata itelle mittakello että saa suoraan
Mittakello ehotuksia taikka oisko kellään joutilaana?
20.11.2012 16:15
20.11.2012 18:01
Yrskä_ kirjoitti:Mutta monessako kisapiikissä on 415 ketjut?
20.11.2012 18:53
lokitekki kirjoitti:Käytin nyt kumminki sielä tuota kun hain hitsilankaa, saivat sen 8satkun tarkkuudelle akselin päistä mitattuna, uusi akseli on silti suorempi, niin aattelin että heptaa tuota vähän kiinni ja sitten koittaa naputtaa suoremmaksi. Oisko se puikolla paras tehä, joustavin sauma?
Myös jos laittas hitsatessa tuon pieneen esijännitykseen siihen suuntaan mihin limput on kierot, mut entiiä onnistuuko. Pitäis vähän ettiä tietoa tuosta hitsauksesta..
Laakerit nyt pitäis ainakin ottaa pois, jollakin patentilla
20.11.2012 20:37
20.11.2012 21:30
20.11.2012 22:50