Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: DRD Pro SM <> Tarrat, mielipidettä?

9.10.2012 21:57

Kyllähän ne pitäisi pysyä, ainakin mulla muissakin peleissä kestänyt.

Kuten ylempänä mainitsin, että en tule tod.näk moottoria millään tavalla maalaamaan kun harmaana mielestäni kaikista hienoin!

Meniskö vähän yli jos tangon maalaisi punaisella vai?

9.10.2012 22:07

Ei ainakaan mun mielestä

10.10.2012 11:57

Missä näissäsijaitsee startin rele? Tuli vaan mieleen että starttia painaessa ei rele naksu, mittaristossa vaan valot sammuu kun painaa starttia ja syttyy taas kun päästää irti.

Ja tuolla koneen luona on jotain johtoja irrallaan jotka ei mee mihinkään, monta naarasliitintä, mistään ei löydy niille paikkaan. Luultavasti osa ainakin menee äänimerkille, sinnekkin menee vain 2, mihin loput?

10.10.2012 19:53

Vasemman takakatteen ja rungon välissä ainakin on joku höskä mikä mulla naksui sähköstarttia painettaessa vielä kun akku oli kunnossa... Eli se oli varmaan se rele sitten vaikken siitä kummemmin tiennytkään :D Toimiiko sulla sähköstartti vai ei toimi ja meinaat kunnostaa sen nyt? Laita YV:tä mulle sitten että miten sait toimimaan. :)

P.S Kokeile stickerbombia tankoon, ei se vielä niin out ole ;)

11.10.2012 18:54

Jep, pistääkös modet pahitteeksi jos minä tässä sivussa kerros tuosta 110cc minimotosta?

Seissyt sellaiset pari vuotta tuolla enon pihassa ja nyt lahjoitti minulle tuon ja tarkoitus olisi laittaa kuntoon ja lähtä jättämään kylän tehariderbit. :lol:

Tuossa yksi huono kuva.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: DRD Pro SM <> 110cc rojektia, haittaakse?

11.10.2012 19:16

Maukkaan näköne :D onko tää jollai mankitype 4t koneella ?

11.10.2012 19:28

Luin otsikon ja rupesin kuolamaan jo 110cc parma prota mutta ei sitten :( No, mihis käyttöön tuo minimoto on muuten tarkoitettu, eikö näillä ihan kisaa ajeta vai mitä?

11.10.2012 19:44

Yam4ha kirjoitti:Jep, pistääkös modet pahitteeksi jos minä tässä sivussa kerros tuosta 110cc minimotosta?
Kunhan pääpaino pysyy mopossa, niin anna mennä.

12.10.2012 14:56

Derbi näyttää hyvältä, maalaa vaan se tanko punasella ja jotain muitakin yksityiskohtia vielä sillä? Ootko kiillottanu runkoa? Kiillota ? Komeen näkönen silleen.

12.10.2012 18:56

Jees, eli tarrat tuli haettua postista ja pari ylimääräistäkin löytyi! Arvostan tätä!

Kuva

Elikkäs mihin ,miten ja mitkä tarrat laitan katteisiin?

Re: DRD Pro SM <> Tarrojen sijoittelu?

14.10.2012 0:09

Punaista Alpinestaria, takakatteisiin :P
Mihin tästä topicista on hävinnyt hirveästi kommentteja, niin käyttäjiltä kuin modeiltakin??

14.10.2012 0:46

Viestejä saatetaan poistella jos katsotaan että ne johtavat topikin punaista lankaa sivulle, niin tässäkin tapauksessa lienee käynyt. Aiheeseen liittymätön vääntö on poistettu jotta voidaan keskittyä itse asiaan.

14.10.2012 23:37

Jaa menikö takahaarukka poikki??

20.10.2012 23:40

Jees, herätelläänpäs tämä rojekti eloon taasen. Tässä miettinyt tulevaa ja tälläiseen suunnitelmaan olen päätynyt.

-Jousen maalaus punaiseksi. (saako näissä purettua tuota jousta?)
-Rungon maalaus mustaksi
-Rungossa olevat kolot punaisella.
-takahäkin näkyvät osat mustalla.
-Jalkatapit mustalla
-Moottori sittenkin mustaksi (?)
-Vesipumpun- ja öljypumpun kopat punaisiksi

Ja mustahan olisi sitten kiiltävää.

Eli tälläistä. ISOT Kiitokset Teråå:lle muokkauksista!

Kuva

Kertokaahan mielipiteet tästä!

Re: DRD Pro SM <> Uusia suunnitelmia! 20.10

21.10.2012 0:08

Joko laitat enemmän punasta tai sitten kaikki tällä hetkellä punaiset osat mustiksi, ei olisi ainakaan ihan massa silloin jos kaikki vedetään mustalla, tylsä ehkä mutta itse tykkäisin.