Kävinpäs tänään tätäkin rakentelemassa.
Alakate kitattu, seuraavaks hiomaan ja sit maalia niskaan.
Etukatteesta puuttuvan palan muovihitsailin kiinni, hion + kittasin kyseisen kohdan.
Nokkakate vaatii vielä työtä.. Pakkohan se sulanut kohta on paikata kuidulla eikä millään p*rkeleen kitillä.. Sais sen kai muovihitsailtuakin, mut sitä katotaan sitte.
Etukatteen "maskista" puuttuu edelleen kuidut mut asia korjaantuu mahollisimman pian..
Yläkerrankin avasin, ja kaikki oli oikeestaan OK, vähän lämpöjälkee mut kuuluu asiaan..

Kansi on vuotanu hiukan, ja alatiivisteestä vissiin kans hiukan. Nyt on siis kaks alatiivistettä, mut korjaan asian tekemällä tilalle alumiinistä koropalan. Josko se sit kestäis jo ihan massoillakin kasassa.

Tehonpuute ottaa vieläkin vähän päähän, eli näytetäänpäs pytylle lisää viilaa! Paolla nyt asteita 185, jotka nostetaan 195-200 tienoille samalla heittäen hyvästit "alaväännöille". Kyseisillä ei varsinaisesti oo mitään merkitystä, säädetään vari nappaamaan suoraan tehoalueelle. Imun asteita pähkäilin jonkin aikaa, mut enpä oikeen mitään järkevää tulosta saanu aikaseen. Mikäli männässä ei ois ikkunoita niin homma ois harvinaisen simppeli, mut tällä hetkellä imu ei siis sulkeudu lainkaan, vaan on auki 360* (välillä enemmän, välillä vähemmän), niin kuin vissiin vakionakin.
Samaan settiin sit lyödään vielä ilmanputsari, jokin boost bottlen tapanen, ja varin säädöt nappiin.
Samalla voisi tehdä kantta hiukan tilavammaks, nykyinen tilavuus pitää vielä mittailla ja laskee puristukset. Vähän oli välillä sellanen tunne et tää jopa vois nakuttaa..
Ei kai siinä muuta, palaillaan seuraavaks kuvien kera, ja toivotaan et vaikutus tehoissa ois jälleen positiiviseen suuntaan.
ps. koittakaa kestää ilman kuvia tän kerran.