Se pidemmilläkin väleillä helposti, mutta mulla oli uht lyhyet kun meni vähän reilu sata. Kun kutosella meni piikin pintaan ja nykäs reilusti nii vielä nousi ilman kytkinpommeja
Kiihdyttäminen "täysiä" ilman keulimista on tuolla kova haaste
Nomutta juuu, tänää kävin tekemässä ilmotuksen niin se 30 päivää lähtee siitä kun on vakuutusyhtölle tehty ilmotus eikä rikosilmotuksesta. Perkele kun nakertaa koska juuri sai kotin taskuun ja kesäloma alkamassa....
Jokatapauksessa tehty mikä tehty. Nyt pitää ajella varovaisemmin kun seuraavista päiväsakoista lähtee kortti, ja se voi lähteä pitkäksikin aikaa. Kaverilla oli muistaakseni jotain 4kk kun oli tullut tarpeeksi sakkoja vuoteen/kahteen
Njaa pitää nyt Derbi laitella ajoon. Tai Aprilia SR mikä talvella lopetti toiminnan, lämpömittari kävi punasella kerran ja sen jälkeen ei lähtenyt käyntiin vaan vilkkuu se varoitusvalo muistaakseni tai jotain. Jostain luin että pitäisi nollata se systeemi, eli vissii irrottaa se ruiskun piuha ja laittaa takasin.
Tällästä kyselisin että mulle ei ole ollu oikein selvää että mistä tulee päiväsakkoja ja mistä rikesakkoja? En ole meinaan saanu elämäni aikana yhtäkään rikesakkoa muistaakseni. Muutenkin sakkoja tasan kolme, ja niillä keroilla myös kortti lähtenyt... Taisin kyllä saada joskus juuri kortin saaneena ottaa parkkisakon täysin vakio Gileralla. Kuumottelin vielä kamalasti kun oli motonetin ei e-hyväksytty peili