No imuvuotohan se voi olla, tai sitten jostain syystä seos on tyhjäkäynnillä niin perseellään että joudut ruuvaamaan tyhjäkäyntiruuvin isolle, ja sitten kierroksilta laskiessa se saa paljon kaasua siitä ja kierrokset leijuu, sitten taas pikkuhiljaa hyytyy. Onko yläkerta timmissä kunnossa, olen nimittäin huomannut että se vaikuttaa aika huomattavan paljon alakierrosten toimintaan, ja väljällä koneella tyhjäkäynti tuntuu olevan melkein mahdoton saada säädettyä hyväksi.
Noh, mitenkäs se pääsuutin siihen vaikuttaa? Pääsuuttimesta virtaa bensaa koko mitaltaan silloin kun kaasu on kokonaan auki. Kun taas päästät kaasun, neula tukkii pääsuuttimen lähes kokonaan eikä sieltä silloin virtaa juuri minkään vertaa bensaa, jolloin on aivan sama minkä kokoinen pääsuutin on paikallaan jos neula kumminkin tukkii sen käytännössä kokonaan kaasun ollessa nollilla. Vai pidätkö sä kaasua päällä ja ihmettelet sitten kierrosten leijumista??
Ite oon oikeestaan saman ongelman kanssa painiskellu vaikka kuinka kauan tuon keewayn kanssa. Tyhjäkäyntisuuttimiin tuhlasin ison määrän euroja aluksi ilman mitään vaikutusta, sitten tajusin että yläkerta on väljä ja männän vaihdolla parani huomattavasti muttei vieläkään ole hyvä.. tosin saattaisi nyt toimia vaihtamalla vakio tk suutin takaisin koska nyt siellä on paikallaan joku eri kokoinen.