2.12.2013 21:55
2.12.2013 22:14
3.12.2013 0:27
26.12.2013 15:19
26.12.2013 17:39
Empiiristen ja laskennallisten testien perusteella oon tullu siihen tulokseen että ihminen aistii kiihtyvyyttä (eli vääntöä) kaikista parhaiten. Persedyno kyllä sekoaa senkin suhteen ihan täysin jos välityksiä mennään vaihtamaan.Tehoa on nyt kuitenkin enempi ja sen tuntee.
Mielenkiintosta seurata mitä niillä Blairin kaavoilla saa aikaseks. Jostain syystä nyky crossimopojen diffin muotoilu on kuitenkin aika erilaista. Parit mitat, joita voi apinoida: http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?f=73&t=64812&start=134Itse putkesta sitten, niin on viritetty pituus muuttui 720->750 ja torvivakio 1.51->1.8
26.12.2013 17:53
26.12.2013 18:27
rossipoika kirjoitti:Aika samalla tavalla käyrissä ilmenee nuo heikot kohdat, vaikka pakoputki onkin muuten vaikuttanut dramaattisesti. Liekö monttujen aiheuttaja jossain muualla kuin putkessa...
26.12.2013 18:36
Palezu kirjoitti:Kärsiikö udella vähän mittoja tuosta putkesta, kuinka paksu keskilieriö on ja loppupään halkaisija? Ootko mittaillu minkä verran mitat eroaa turpokitistä? Entäs ootko kokeillu putkilaskurilla että millä äänennopeuden arvolla huipputeho tulee juuri noille kierroksille tuolla 720mm putken pituudella?
26.12.2013 23:49
27.4.2014 21:03
27.4.2014 21:13
17.1.2015 21:19
15.2.2015 18:31
15.2.2015 19:00
16.2.2015 18:58