24.1.2012 17:26
24.1.2012 17:41
240turbo kirjoitti:Todella siistiä jälkeä. Ja kun pyrit tekemään mahdollisimman vakion näköistä niin ei ole epäonnistunut mitäs radikaalia tehtävää vielä jäljellä?
SellYourSoul.90 kirjoitti:To do/To get -listaa..
- sähköt tehdä
- jännitteensäädin hankkia
- YPVS-akselin hilut hankkia
- YPVS servon kiinnityksen teko + sen vaijerit hankkia/tehdä
- sylkkäkanteen jäähd.vesinipan muokkaus tai uuden teko (nipan pitää omata 90asteen kurvi taaksepäin)
- männän hankinta
- pytyn porautus
- kaasarin ryypyn pikku osan hankinta/valmistus
- miljoona muuta pikku asiaa..
24.1.2012 21:54
24.1.2012 22:05
24.1.2012 22:26
24.1.2012 22:44
24.1.2012 22:59
24.1.2012 23:18
24.1.2012 23:37
Zoner v2 kirjoitti:Aijotko myyä tämän lopuksi? Hianolta näyttää.
temeee. kirjoitti:...olekko muuten käyny jonku metallipuolen vai harjotellu tekemällä vai ihan luonnon lahjakkuus?
Anonyme kirjoitti:Tuohon lokarin ja syylärin alapuolelle vois vielä laittaa jonkunnäköisen läpän, koska sitä paskaa varmaa lentää tuolta pohjasta melko kiitettävästi?
tanskude kirjoitti:...Tälläinen tuli mieleen että jos tohon lokariin tekis aukkoa tohon syylärin kohdille? Jäähdyttäis ehkäpä paremmin eikä lämmin ilma jäis pyörimään syylärin ja lokarin väliin. Haittapuolena on syylärille lentävä paska mikä saattais puhkoa syylärin tai tukkia sen jolloin jäähdytys taas kärsis.. Vähän kakspiippunen juttu mutta esim. joissain turbopyörissä oon mielestäni nähnyt välijäähdytintä tuolla tavalla sijoitettuna...
25.1.2012 18:19
26.1.2012 23:26
Mmakkee kirjoitti:Odotan innolla valmistumista
26.1.2012 23:31
27.1.2012 0:15
27.1.2012 0:37
Azceli_ kirjoitti:Paas vielä kaventen tota ala t-palaa keulasta ettei oo noin levee ku omasta mielestä vähä liian möhkö toi keula.
27.1.2012 15:57