Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

9.10.2010 20:55

ch-poika kirjoitti:Ja tietty kevyempi ni kiihtyy heti lujempaa
Olihan tää ironiaa? :D

Mutta magee roksi on, ei voi muuta sanoa, kunnon videota sitten kehiin kun on ajokunnossa!

10.10.2010 9:19

Nätiltä kyllä näyttää.

Sitten nuista vanteista, tuttava porasi oman Aeroxinsa puoliin reiät eikä niille ole tässä 10k aikana tapahtunut mitään, joten sen kun vaan viiltoja tekemään. ;)

10.10.2010 16:58

Olisko sulla kuvaa niistä vanteista? Ihan mielen kiinnosta haluaisin nähdä ne :)

10.10.2010 18:17

Itselläni ei valitettavasti ole kuvaa niistä vanteista, mutta tässä on suuntaa antava kuva. :)

Sinuna en kyllä lähtisi mitään reikiä tms. tekemään, hienoimman näköinen on noin, kuten tällä hetkellä. ;)

10.10.2010 18:59

http://www.youtube.com/watch?v=dqBkl6evgRc&feature=related

Vedätte sit samaan tyyliin tolla :P

10.10.2010 19:11

ch-poika kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=dqBkl6evgRc&feature=related

Vedätte sit samaan tyyliin tolla :P
Kyl R/T kamoilla paremmin potkii ;)

10.10.2010 20:09

ViLbErG kirjoitti:edit: Olen vähän pyöritellyt ideaa siitä että sorvauttaisin vanteiden puolien keskikohdan pois? Miltäs kuulostaa :) Mahtaakohan vanne kestää sen, vai meneekö puolat solmuun rankassa jarrutuksessa? :D


Gti:stä olen joskus lukenut että pyörivien massojen kuten vanteiden painonvähennys vastaa 8 kertaista painon vähennystä muihin auton / skootterin osiin verrattuna.. Että kai sillä jotain vaikutusta luulis olevan :p

10.10.2010 21:50

Nuo pelkät reiät ei oikeen säväyttänyt :) Jos ne kolot tekis ni sit se olis ainakin jotain uutta?
+ se että pyörivä massa olisi pienempi :P

15.10.2010 1:12

http://www.youtube.com/watch?v=agmZr_-LjIo

Näin ikään, piaggio power by R/T ;) 26.6hp paras penkitys teho piaggion koneelta R/T 70cc Kamoilla minkä oon bongannut.

16.10.2010 22:43

Aika kovat tehot on saatu :P Mutta asiasta toiseen. Mistä löytäisin sopivan kokoisen bensatankin tuonne penkin alle? Attackista löytyy tuo buzzettin 1,5L tankki mikä olisi kokonsa puolesta varmaan ihan hyvä, mutta 1,5L ei kauaa ajella :D Sieltä löytyy myös tuo 3L tankki, mutta se on kokonsa puolesta liian iso tuonne penkin alle :| Olen löytänyt kartingkauppa.com sivuilta myös muutaman tankin, mutta nekin vaikuttavat kokonsa puolesta liian isoilta. Joten auttakaapa miestä mäessä tämän asian kanssa :D

16.10.2010 23:57

Jos ei muuta niin kai sitä vois home-made tankkia harkita?

17.10.2010 0:51

Kassude kirjoitti:Jos ei muuta niin kai sitä vois home-made tankkia harkita?

Lasikuidusta vaa tankki! Muistaakseni epoksihartsi kestää bensaa... :)

17.10.2010 2:01

`rikuu kirjoitti:
ViLbErG kirjoitti:edit: Olen vähän pyöritellyt ideaa siitä että sorvauttaisin vanteiden puolien keskikohdan pois? Miltäs kuulostaa :) Mahtaakohan vanne kestää sen, vai meneekö puolat solmuun rankassa jarrutuksessa? :D


Gti:stä olen joskus lukenut että pyörivien massojen kuten vanteiden painonvähennys vastaa 8 kertaista painon vähennystä muihin auton / skootterin osiin verrattuna.. Että kai sillä jotain vaikutusta luulis olevan :p

Totta näinhän se on että pyörivä/jousittamaton massa on moninkertainen tosin olen itse lukenut saman jutun ja luulisin että tuota kahdeksan kertaista lukemaa ei saada kun aivan ääri olosuhteissa.

22.10.2010 11:15

Kaasuvaijeri ostettu ja tulppa tilattu :) Joten mahdollisesti sitten ens viikolla ensi käynnistys :P

22.10.2010 15:46

Etulevy laitettu paikalleen.

Kuva

Kuva