Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Black & Orange Derbi |USD| Reikä kytkinkopassa 21.7.13 |

22.7.2013 22:55

No häviääkö nesteet?

Ei lähde kunnolla käyntiin, koska palotilassa vettä. Lämpenee pitemmällä matkalla tarppeeksi ja päästää vettä palotilaan.

Re: Black & Orange Derbi |USD| Reikä kytkinkopassa 21.7.13 |

22.7.2013 23:04

Hmm ei häviä nestettä enää, pitää vielä tarkistaa onko hävinnyt.
Tänäänkin kone meni parikertaa aivan tukkoon ajon jälkeen jonka jälkeen piti työntää käyntiin.
Mistä sinne palotilaan voi sitä nestettä päästä?

Re: Black & Orange Derbi |USD| Reikä kytkinkopassa 21.7.13 |

22.7.2013 23:11

Kannentiivisteen välistä.

Re: Black & Orange Derbi |USD| Reikä kytkinkopassa 21.7.13 |

22.7.2013 23:17

Eiks sitä nestettä pitäs sillo sit tulla myös ulkopuolelle?
Sielt kannen ja pytyn välistä siis.

Re: Black & Orange Derbi |USD| Reikä kytkinkopassa 21.7.13 |

22.7.2013 23:23

Eihän sitä silloin sieltä tule jos vain sisempi tiiviste vuotaa.. :D

Re: Black & Orange Derbi |USD| Reikä kytkinkopassa 21.7.13 |

23.7.2013 15:17

Hmm... Nyt vaihdoin tuon vanhanliiton peltisen kannentiivisteen uuteen.
Kokeillaan sit toimiiko.

Eilen tuli myös ostettua uusi mittarinvaijeri ja ja BR9ES tulppa.
Kuva

Noh tietenkään tuo vaijeri ei sopinut koska tuo kohta josta vaijeri lukitaan pyörittäjään kiinni oli liian isokierteinen. Tässä huomaa vanhan ja uuden vaijerin eron:
Kuva

Tuo pyörittäjän kierre on millin liian pieni tuolle vaijerille siis:
Kuva

Pitää käydä tänään palauttamassa tuo vaijeri...

Re: Black & Orange Derbi |USD| Uusi kannentiiviste 23.7.13 |

24.7.2013 5:09

Nonii, nyt tuli testattua tolla uuella kannentiivisteellä ja pätkiminenhä loppu ku seinää!

Tosin taas tänään tosta kytkinkopan reiästä alko vuotaa...
Outoa että eilen siitä ei vuotanut ollenkaan ja tänään taas vuotaa.

Tänään tuli myös haettua postista barikitin läppärunko :seko:
Kiitoksia käyttäjälle vilz95 hyvistä kaupoista!
Kuva

Pitihän se sitten heti laittaa myös paikalleen!
Kuva

Vaihdoin myös suuttimen 120 --> 114, koitetaan miten toimii.

Re: Black & Orange Derbi |USD| Barikit läppärunko 24.7.13 |

24.7.2013 8:24

Noni hyvä että alkoi toimimaan.

Laitappa nyt paljon hyviä kuvia pyörästä? Ois kiva katella.

Re: Black & Orange Derbi |USD| Barikit läppärunko 24.7.13 |

24.7.2013 9:41

Voin laittaa vaikka tänään ilman pumpunsuojia, mut sit ku saan ne maalattuu ni saa parempia kuvia ;)

Re: Black & Orange Derbi |USD| Barikit läppärunko 24.7.13 |

4.8.2013 13:19

Tuli mieleen että maalautitko ton rungon runkonumero (siin emäputken kohal) yli vai suojasitko sen teipil?

Re: Black & Orange Derbi |USD| Barikit läppärunko 24.7.13 |

5.8.2013 0:58

Maalautin ihan raa-asti sen yli.
Huomenna varmaa jotain päivitystä..??

Re: Black & Orange Derbi |USD| Barikit läppärunko 24.7.13 |

5.8.2013 10:37

Hyvien kuvien kera niin, että koko derpi näkyy? :nörtti:

Re: Black & Orange Derbi |USD| Barikit läppärunko 24.7.13 |

6.8.2013 4:44

Nyt sitä päivitystä.

Jokunen viikko sit mulla oli kaverin Metrakit Thrower tehari testissä ja ihan hyvinhän tuo nauku sen kanssa, jospa sitä ite ostas tollasen sit jossai vaihees.
Kuva

Tilasin myös täältä motot.netistä uuden mittariston tohon jossa tulee mukana mittarinvaijeri.
Lähinnä sen takia kokonaan uusi mittaristo koska omassani ei toiminut kierroslukumittari ollenkaan...

Sitten vähän tekniikkalöpinää.
Tuntuu ettei tota ikinä saa säätöihin.

Oli 120suutin --> kävi laihalla --> 134 suutin --> röpeltää hieman ennen piikkiä.
Neula toisiksi alimmassa lovessa.
Silti vaikka on 134 suutin ja nyt käy jopa hieman rikkaalla niin kierrokset jää leijaamaan jos on ajanut täyskaasulla niin jää leijaa about sekunniks tai kaheks???
Tyhjäkäyntiäkin käy huonosti aluksi pysyy hyvin tyhjäkäynnillä sit about 10sek ollu tyhjäkäynnillä --> kierrokset laskee --> pysyy hetken käynnissä --> sammuu.
Apuja tähän..?

Tänään ei (vieläkään) kuvia tullut koska pumpunsuojat odottavat maalausvalmiina tallissa.
Hetikun ne paikallaan niin kuvia tulee.

Re: Black & Orange Derbi |USD| Barikit läppärunko 24.7.13 |

6.8.2013 6:19

Magneetonpuoleinen kampiakselin stefa vuotaa? Kuullosta samalta oireilulta kuin minun mh:ssa, oli kanssa 130 koon suutin ja stefavaihdon jälkeen tukehtui samantien kun sai käyntiin tolla.

Re: Black & Orange Derbi |USD| Barikit läppärunko 24.7.13 |

6.8.2013 14:53

Pääsuutin ei siihen kierrosten leijumiseen vaikuta. Ja kaasuttimessa on aika paljon muitakin säätöjä kuin pelkkä pääsuutin. Olet kokeillut siis kahta eri pääsuutinta ja sanot ettei saa millään säätöihin ? :lol:

Koita säätää tyhjäkäyntiä seosruuvista. Eri asennoissa kokeilet sitä vähän aikaa kerrallaan ja jätät siihen missä käy nopeinta tyhjäkäyntiä. Jos seosruuvin säätö ei auta niin täytyy ruveta vaihtamaan tyhjäkäyntisuutinta.