16.10.2013 10:09
16.10.2013 14:06
17.10.2013 0:20
17.10.2013 10:12
17.10.2013 21:18
18.10.2013 10:29
18.10.2013 10:49
18.10.2013 11:55
18.10.2013 23:13
20.10.2013 13:04
En tiedä auttaako mitään, mutta kannattaa huomata, että jos se laite on yhtään normaali, niin se nk. "virransäätö nuppi" onkin oikeasti jännitteensäätö. Virta säätyy langansyötön mukaan.nevssons kirjoitti:hitsin porrastettu virransäätö ei löydä sopivaa virtaa millisen hitsailuun. Ykkösellä ei tartu ja kakkonen poltaa turhan helposti läpi. Lankaa enempi sitten vaan, mutta ei se hitsaaminen ihan lastenleikkiä siltikään ole.
20.10.2013 14:12
23.11.2013 15:48
23.11.2013 21:37
24.11.2013 0:21
24.11.2013 13:02
Niin kiihtyvyys mitattuna millä vaihteella? Hommahan menee karkeasti niin, että kun vastustavat voimat ovat pieniä (pieni vaihde) niin kiihtyvyyskäyrä myötäilee vääntökäyrää. Ja silmämääräsesti integroituna tossa oranssissa käyrässä on enemmän vääntöä 8500-11500. Suuremmilla vastuksilla/vaihteilla käy taas niin, että noi kuopat korostuu. Kone jää junnaamaan siihen ennen ku yli pääsee jos pääsee.nevssons kirjoitti:No mitä v**tua ei edistystä muka? Tossaha o niiQ tullu tehoo lisää! Jeps, vaan kiihtyvyyttä ei. Huomaattoko tuon kuopan keskellä parasta tehoaluetta? Sen ansiosta kiihtyvyyttä väilillä 8500-11500rpm on jopa hiukan vähemmän kuin ennen.