Täällä voit esitellä laajemmat projektisi ja kertoa sen eri vaiheista projektin edetessä.

Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

11.7.2012 9:29

S6 hardia tai Malossin punasta sissään niin kulkee. ;)

Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

11.7.2012 11:08

Joo, eli malossin punanen ja S6 hard on suurinpiirtei samat, eli noin 50%? Täytynee pistää tilausta menemään. Samalla mietin et pitäiskö rullia keventää, nyt taitaa olla joko 5g tai 5,5g. Vakiot siis 6,8g. 4-4,5g vois olla aika ihanteelliset..?

Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

11.7.2012 11:27

Joo. Malossin punainen on kyllä omasta mielestäni jäykempi kuin S6 hard.

Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

12.7.2012 0:39

Haters gonna hate - älä osta heti vp jousta, koita ekana kevyempiä rullia.

Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

12.7.2012 14:42

Tuo on totta, koita säätää rullilla niin voit säästyä vp:n ostolta.

Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

12.7.2012 23:57

Ja vielä sekin että jos onnistuu saamaan säätöihin löysemmällä vp:llä niin silloin saa takarenkaalle enemmän tehoa koska jäykempi vp jousi lisää kitkahäviöitä.

Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

13.7.2012 0:21

+ Ja hihna ei liian jäykällä vp:llä mene kokonaan takavariin asti, ja vaikutus on sama kuin liian kevyet rullat. Toi malossin keltanen vp tuuppaa löystymää vaan liian äkkiä kevottomaksi "tehokkaammille" tehareille, mutta EX skobassa sama keltanen vp toimi täysin moitteetomasti nuhasemmalla teharilla.

Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

13.7.2012 15:35

Mielenkiintoista keskustelua, näihin kuminauhasukkuloihin kun ei oo tullu perehdyttyy ennen tätä yksilöä. Mutta joo, koitan nyt eka tolla ketasella VP:llä ja kaverilta nappaan 4g rullat. Mikäli ei pelaa niin lyön punasen malossin(?) VP:n sisään ja katon miten pelaa. :)

Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

14.7.2012 12:20

4g rullat iskin kiinni ja hiukan säätelin kaasaria, nyt potkii! Keskikierroksilla alkaa joko kytkin tai hihna luistamaan, siltä ainakin vaikuttaa kun nykii sen hetken ja lähtee taas. Ei oo kaasarin säädöistä kiinni.

Vielä puuttuu ihan ylhäältä hiukan paukkua, pitäis saada kiertämään ylemmäs. Voi olla et joudun nostamaan pakoa lisää ellei muuten ala tapahtumaan, vetäsen sit asteet siihen 200 paikkeille. :D

Pari numeroa suurempi suutinkin vois olla kyllä ihan paikallaan, pitänee laittaa muutamat tilaukseen kun tässä kerkee. :)

Tietty jos jollain on myydä JOTAIN pyttyä tähän halvalla niin viestiä vaan. Oli se sitten joku sporttipytiskä, 50/70cc, ihan sama. Viilaa sekin saa kuitenkin osakseen. ;)

Tänään koitan saada veljen kuvaamaan jotain ajovideoo, siitä lisee illemmalla.

E: Lähtee muuten kuumalla koneella paljon huonommin ja jopa hyytyy välillä, kaasuun koskemisella ei oo aina mitään vaikutusta. Liian löysä VP kummiskin..? Tietty kyseinen voi olla sit taas ihan kiinni siitä et kaasarin säädöt laihalla, pytty väljä, jne.. Ideoita nyt saa kumminkin heittää.

Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

14.7.2012 14:04

xTreme. kirjoitti:E: Lähtee muuten kuumalla koneella paljon huonommin ja jopa hyytyy välillä, kaasuun koskemisella ei oo aina mitään vaikutusta. Liian löysä VP kummiskin..? Tietty kyseinen voi olla sit taas ihan kiinni siitä et kaasarin säädöt laihalla, pytty väljä, jne.. Ideoita nyt saa kumminkin heittää.


Tervetuloa selvittämään kaasarin kirousta :D . Vuoden jatkuneen selvitystyön jälkeen olen tällä hetkellä sillä kannalla että vika on liian isossa suuttimessa. Se voisi myös aiheuttaa tuon keskikierrosten nykimisen ja myös tuon ettei tunnu kiertävän tarpeeksi ylös. Jos siinä on nyt pakoaukon asteet edes 190 nurkilla niin sen pitäisi kiertää iloisesti sinne 12 000 asti. Eli kokeile pienempää suutinta pari numeroa kerrallaan. Itselläni kun suutin oli joku 15 numeroa liian iso, tuo ongelma oli erittäin paha ja helpottui huomattavasti kun pisti 15 numeroa pienemmän, mutta ei siltikään ole hävinnyt kokonaan vaikka mitä on kokeiltu.. Itse asiassa yritin tänään taas kokeilla himpun verran laihemmalla seoksella mutta testilenkki tyssäsi hirvittävään sadekuuroon :D

Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

14.7.2012 14:12

Tuo lämpimällä koneella hyytyminen voi johtua myös siitä liian löysästä vastapaine jousesta..

Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

14.7.2012 14:13

Ei johu ainakaan mulla :D vittu mulla ois 4 eri vastapainejousta tyhjän panttina, ostakaa pois

Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

14.7.2012 14:33

^ sulla onkin kiinaskopa, ei ihme. Mää veikkaisin löysää vastapainejousta

Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

14.7.2012 14:52

Tai sitten siitä että vastapainejousi löystyy lämmetessään. Jos haluat hifistellä niin tee tuuletus aukko/aukkoja varikoppaan.

Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

15.7.2012 14:55

Joo, pylväsporakone huutaa pian muutamat reiät varikoppaan, ajon jälkeen alkaa olla niin kuuma ettei paljoo lohkoa hiplata. Tosin saattaa johtua myös siitä että tuuletinkopat ei oo paikallaan. :D

Kuva

Jotain ajovideoo saatu aikaseks, huonoa kuin mikä mut olkoon.. Samalla tuli huomattua että tuo Stage6 Imukaula ottaa kumminkin kiinni renkaaseen, vaikka mulla onkin järkyttävät alipaineet takarenkaassa. Etujarrua ei löydy, joten burnaillaan seinää vasten renkaasta sitten pois.. Renkaana nyt 140/60 Mitrocci, pitäis jostain saada matalaprofiilisempi.

Kuva

Minkäsvärisen penkinpäällisen muuten hankin, ruskean, valkosen, vai ihan perus mustan? :)

Ja sitä videoo vielä: http://insa.kuvat.fi/kuvat/Boosteri/P7151006.AVI

Kuten kuulee, eihän se mihinkään kierrä + videossa kone kuuma joten lähteminenkin on mitä on..