Joo, pitäskö sitä jotai koittaa kertoo omasta dtstä. Eli tuli mulle syksyllä tollanen -08 dt joka oli aika ruoska. Mäntä piti vaihtaa melkein heti ja muuta huoltoa tehtiin aika heti kun tuli mulle. Sit tuli mopokortti ja maalasin katteet uudelleen kun oli niin huonoissa maaleissa ne entiset.
Viime hetkinä kun oli kasassa oli tämän näkönen
Sit nyt perjantai iltana kone meni ihan jumiin
Lauantaina otin dtn pajalle ja rupesin purkamaan osiin ja koneen otin pöyälle. Kun otin kannen irti niin palotilassa oli jotain ihmepaakkuroita. Sit otin pytyn irti ja rupesin kattelee että onko mäntä ja pytty miten pilalla.
Pytystä oli pakoaukon ylä- ja alareunasta lähteny palanen ja se oli ilmeisesti mennyt palotilaan
Nooh tuon pytyn sai viilaamalla kuntoon mut pitäis hoonata. Mäntä on vielä käyttökelpoinen, ei ole isompi naarmuja, eikä tunnu sormeen.
No tänään puhistelin vähän nuita osia, kun oli aivan paskassa. Sähköistä karsin enimpiä patentteja pois, kun jotku liitokset oli melkosia.
Nyt joku kaikki tietävä kertoo mulle mikä tämä on?
Ja kun otin keulan irti niin huomasin että oli ollu ohjaus laakerit hyvissä rasvoissa
Tollasena se nyt siellä on
Tulevaisuuden suunnitelmista sen verran että tähän tulee -08 ktm katteet joissa on jägermeifter tarra satsi
Ja tulee myös usd- keula.
Tässä vähän mitä pitää tehdä:
-Katteiden modaus
-Usd-keulan sovitus
-Vanteiden kiillotus/maalaus
-Osien puhistelu ja huolto
Nuo ainakin tullaan tekemään mut lisäillään jos jotai tulee mieleen!
Kuva katteista:
Tekniikka on melko auki vielä. Tuo nykynen pytty pitäis viimeistely viilailla ja hoonata. Kovasti tekis mieli laittaa jotain isompaa pyttyä
Kommentit ja ehotukset on tervetulleita!
Viimeksi muokannut DtPoika päivämäärä 21.4.2014 18:43, muokattu yhteensä 5 kertaa