Tekniikka, siihen liittyvät ongelmat, huolto, viritys/modaus yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

Jarrujen ilmaus

30.9.2020 12:32

Elikkäs ois sellanen probleema, että kun yritän ilmata taka-jarrua (olen kokeillut perus pumppaus metodilla) jarrunesteen pinta säiliössä ei laske. Kokeilin purkaa koko jarru järjestelmän ja putsasin kaiken bräkkiksellä ja paineilmalla eikä auttanut. Jarrussa ei siis ole ollenkaan nestettä.
Kiitos jo valmiiksi

Re: Jarrujen ilmaus

30.9.2020 14:10

Männät liikkuu ja pääsylinterissä on ehjät tiivisteet?

Re: Jarrujen ilmaus

30.9.2020 19:50

Mulla oli samankaltaisia ongelmia, jos kaikki osat on ehjiä. En keksinyt että miksi ei tule läpi, niin ilmasin ruiskulla toisesta suunnasta säiliöön päin, niin sillä onnistu. Isoja ruiskuja saa apteekista, sanoo että jarruilmailee, niin tarvii sellaisen. Niin ehkä myy sitten, kun nykyään on todella nihkeitä myymää ruiskuja

Re: Jarrujen ilmaus

4.10.2020 15:17

On todella omituista apteekissa ruiskujen kanssa, mitä sitten vaikka menisivät huumeidenkäyttöön? Eikö ole parempi tykittää puhtaalla neulalla?

Huvittavaa kun olen ostanut jonkun desin ruiskun niin miten sellainen voi liittyä huumeiden käyttöön, en keksi.

Re: Jarrujen ilmaus

5.10.2020 20:29

toisessa apteekissa ei myyty, niin pieniä, vaikka kuvia näytin että keula öljyä tms olisi tarkoitus. Mutta kyllä taas 100ml ruiskuja myytiin, koska niillä ei voi oikein tykittää.
Yksi on myös että nuuskan käyttöön. Minusta apteekkien pitäisi myydä sen takia, että on puhdas ruisku..No onneksi toisessa myytiin.