Tekniikka, siihen liittyvät ongelmat, huolto, viritys/modaus yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.
26.12.2018 18:43
Mitäs tapoja on nykyään tehdä laillisesti kuristus moottoripyörään? Salliiko laki kaasukahvan lyhennystä vielä?
26.12.2018 19:17
Jos tehonalennus perustuu kaasuläpän liikkeen rajoittamiseen kaasuttimessa tai muussa polttoaineensyöttölaitteessa. Kaasukahvan ja -läpän kääntökulma tulee todeta asteina kääntöalueella, jolla moottorin kierrosluku muuttuu
kahvaa käännettäessä.
Alennettu moottoriteho on osoitettava dynamometrimittauksesta annetulla tehotodistuksella. Moottoriteho on mitattava ennen ja jälkeen tehonalennuksen.
26.12.2018 19:27
vantic kirjoitti:Jos tehonalennus perustuu kaasuläpän liikkeen rajoittamiseen kaasuttimessa tai muussa polttoaineensyöttölaitteessa. Kaasukahvan ja -läpän kääntökulma tulee todeta asteina kääntöalueella, jolla moottorin kierrosluku muuttuu
kahvaa käännettäessä.
Alennettu moottoriteho on osoitettava dynamometrimittauksesta annetulla tehotodistuksella. Moottoriteho on mitattava ennen ja jälkeen tehonalennuksen.
Alright, kiitoksia tästä!